Forumsvar skapade

Sida 135 av 552
  • patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 11:12 som svar på: Olycka i Halmstad????

Ny info! frown.gif
    Radio Halland
    Kitesurfare allvarligt skadade efter olycka
    Tre manliga kitesurfare i 30-årsåldern skadades på lördagseftermidddag sedan de fallit ner från hög höjd och släpats på marken efter drakarna.

Två av männen vårdades på söndagen på intensivvårdsavdelningen på länssjukhuset i Halmstad. En av männen hade ådragit sig allvarliga invärtes- och skelettskador, och den andra mannen fick allvarliga skelettskador. Den tredje mannen fick lämna sjukhuset med lindriga skelettskador efter undersökning.

Olyckan tog plats på västra stranden i Halmstad, men vi har inga detaljer om exakt vad som orsakat olyckan. Enligt uppgift från SOS ska kitesurfarna dock ha surfat på var sin kite, och på något sätt fått problem med vindarna.

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 10:57 som svar på: Lite FS bilder

Men hallå dom lirar i en helt annan liga wink.gif
    Dom rätta är Martin, Henke Skejtare Du kan se hans bästa sida här på Steffo just nu samt en kyss på en annan bild! wink.gif
    Melker, Stellan, Rambo (ibland när han får för ”chefen” Hårt hållen hemma men det är hemligt så berätta inte det för någon!)
    Samt Fredde!

Där har vi dom riktiga kungarna! Bildbevis:
    http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Number=317963&page=1&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Number=317812&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=2&vc=1

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 10:55 som svar på: T4 Bensinförbrukning!

Är ingen expert på däck men vad jag har förstått så är det för lite däckstryck som sliter massor på däcken och därför så ligger det inte i däckförsäljarnas intresse att upplysa om att man skall ha ordentligt tryck i däcken.
    Tänk vad mycket dom tjänar på ett år för att folk är så dåliga på att kolla trycket i däcken!
    Vidare så har jag hört att däcken sprängs någonstans vid 9 bar så 0,5 bar hit eller dit är ju inget som man behöver vara rädd för!
    Kanske har vi någon däcks expert här på Steffo som kan reda ut begreppen för oss.

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 00:34 som svar på: T4 Bensinförbrukning!

Inte möjligt tyvärr inget som funkar för privatpersoner som kör mindre än 3500 mil/år.
    Hade det varit lönt hade jag haft en Diesel för längesedan.

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 00:31 som svar på: Vi skötte oss bra i Habo idag

Bra tryck nästan hela dagen vinden försvann lite då och då men den kom snart tillbaks igen så det var helt ok

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 22:12 som svar på: Vi skötte oss bra i Habo idag

Henke från den bästa sidan! wink.gif

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 22:12 som svar på: Vi skötte oss bra i Habo idag

Naish Nya Thorn bräda! wink.gif

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 22:11 som svar på: Vi skötte oss bra i Habo idag

Habo Locals!

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 22:10 som svar på: Vi skötte oss bra i Habo idag

Bild 2

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 22:10 som svar på: Vi skötte oss bra i Habo idag

Kul att höra!
    Lite bilder ifrån idag tyvärr hade jag inte min Nikon D70 med mig idag utan endast min Canon Ixus 700 där av den sämmre kvaliten. Missa inte Nya Thorn brädan grymt bra!

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 22:07 som svar på: Naish Torch 2006

Får väl slå han en signal och få lite info om dom kommande produkterna! Fan då är det snart dags att byta kites igen! tongue.gif

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 21:31 som svar på: Vi skötte oss bra i Habo idag

He He verkar vara bäst i vilket fall som! Blir nog secret för mig med nästa gång

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 21:27 som svar på: North Rhino 06

”Å en helt personlig åsikt är: Varför pumpa över huvudtaget?”
    Som jag ser det så är det helt beroende på när och vem man pumpar tillsammans med om det är intresant! wink.gif

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 21:25 som svar på: Vi skötte oss bra i Habo idag

Då kölhalar vi dig!

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 21:24 som svar på: Bok

Skit bra Tack! smile.gif

Sida 135 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA