patrikol
Forumsvar skapade
-
Det blir bra oavsätt om du väljer 10 eller 12 ta det som du kommer över som är i bäst kvalité samt billigt. Du kommer inte att behöva byta bräda dom första 2 åren. Darkridern är bra men prova helst först vi är alldeles för många som kört med dåligt sittande selar alldeles för länge.
Lycka till. -
Visst gör det de har film på sådana i datorn bara en kort sekvens men visst finns dom
-
Sant!
Men nu har jag inga större problem med den biten så jag kan nog tänka mig en något tystare variant. -
Nice som vanligt Mat!

Har alla sett Mats grymma posters läckra att ha på väggen hemma!
-
Har också större fenor funkar skitbra för mig.
Men är du en trickmaskin som tvunget skall testa dom senaste tricken så skall du nog inte ha för stora fenor. -
He He jag vill bara att vi alla skall trivas här inte bara vi som chabbar hela tiden utan alla.
Inte så lätt att vara alla tillags!
Fan inte utan att man blir sugen på era små leksaker tror förstås att grannarna i sommarstugan hade jagat en duktigt dom är väl inte direkt tystlåtna eller? -
10 är ok om du skall ha en större kite också skall du bara ha en så får du förmodligen mer nytta av en 12a.
-
He He ja säkert!
Och det är precis det som är poängen det är inte den som trakasserar som kan säga om det kan tas lite på skämt eller det bara är förolämpande det är endast den som blir utsatt för det som kan.Tycker man inte att det är så farligt så är det säkert inte det i heller.
Men vi är alla olika och tar saker på olika sätt och det är inte den som skriker högst som har rätt alltid! -
Man kan ha kul och vara rolig utan att göra det på andras bekostnad!
-
Det är väl inte så konstigt att den som man konstat snackar skit om klagar?
Om tre fyra stycken hade snackat skit om dig konstan hur kul hade du tyckt det var då?
Jag vet för det är en tre fyra stycken här som konstant snackar skit om mig.
Lika för alla såklart!
Dagis pappa!
Ja det har du rätt i det är somliga här som nästan gör så att det stämmer.Mitt måtto har alltid varit att moderera så lite så möjligt och bara i nödfall för att forumet skall vara så levande så möjligt men tyvärr så tvingar vissa fram att detta snart inte är möjligt.
Respekten för andra är noll hos somliga tyvärr.
Förut var det rått men hjärtligt ganska roligt ibland till och med men nu är här ett fåtal som förolämpar allt och alla konstant.
-
Tänk så här 3CCD är den bästa filmkvaliten du kan få.
Om sen kameran har 1,7 eller 2,7 Megapixlar vid stillbildsfotografering är fullständigt ointressant bilderna blir skit kvalite i allafall.
Köp en billig stillbildsdigitalkamera för stillbilderna så blir det hundra gånger bättre.
Har själv panasonics 3ccd kamera och det är fantastisk kvalité! -
Håller ögonen öppna efter filmen.
Har några filmsnuttar med Dimitri på datorn duktig kille himmla otur!
Ha det gött!