patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja man skulle kunna vara ledig!

-
Han är riktigt grym så enkelt är det sedan kan man ju tycka att andra är bättre men när det väl gäller i tävlingar som verkligen gäller så är det väl ingen tvekan om att han är bäst!
-
Bussgods är det som gäller har bara bra erfarenheter av dom!
-
Gött Fia du har en duktig instruktör det syns!

-
Nej skall undvikas ha alltid någon med dig.
-
Du kan själv välja vad du vill läsa!
Bara ett tips alltså! -
Blanda inte in mig i deras skitsnack jag bara svarar på deras påhopp när det går för långt!
Själv har jag vuxit ifrån sådana idiot grejor när jag var 13 men vissa tar det längre tid för tyvärr.Att jag är sponsrad med lite billigar kiteprylar beror ju på att jag pratat väl om och kört med Naish prylar alltid.
Den lilla sponsringen som förekommer i Sverige har inget som helst med att göra med hur duktig någon kiteare är eller inte är det är helt enkelt så att om importören tycker att man kan vara en god representan för ens produkter så fråga man den personen.
-
Jag vill i allafall se när dom pumpar upp en LE på en kite! Sån är jag!

-
JAg skulle vilja se när dom pumpar upp LE!

-
Tror nog att man som du säger var nere på 120/30 brädor under 2003 och 2004 men att man kommit på att det funkar bättre med lite bredare brädor.
Tidigare än så var ju brädorna både längre och bredare samt ganska mycket tyngre än vad man har idag, bredden på cirka 38 tror jag är en ganska ultimat bredd.
Sen kommer såklart dom lite tyngre åkarna att vilja ha lite bredare ändå och dom lätta åkarna en aning smalare men det är nog där som idelbredden ligger sen kommer nog längden att variera lite från år till år.
Men ingen har ett exakt facit såklart utan vi får vänta och se vad som händer. -
Henke och jag skall dit men Henke är nog där tidigare om jag känner honom rätt!
Jag siktar på cirka 14:00 -
Bra helt rätt påminnelse det är för jäkla tråkigt när dom fördärvar trådar på detta viset men vissa lär sig aldrig!
-
Inte ens du Anna!
Då kan det inte ha blåst alls ju!
-
Ja utom du!
Cool behöver jag inte vara!
Jag trivs precis som jag är.
Cool är förmodligen något som du själv har problem med eftersom att du drar upp det. -
Kommer aldrig att acceptera att vissa håller på och snackar skit om andra hade det varit någon annan än mig själv så hade jag raderat det direkt.
Alltid svårare att moderera sig själv dom flesta av dom unga grabbarna är hur goa som helst sen finns där ett fåtal skitstövlar som bara skall hacka på allt och alla och det är dom som inte har här att göra.
Kassare än mig är inget du behöver hängs upp dig på det tar inte lång tid innan du passerat min nivå jag lovar!