patrikol
Forumsvar skapade
-
Ja du är för jävla grym!

Fina bilder även från Ludde!
Ser riktigt bra ut Ludde har haft en bra läromästare förmodas!
-
Ja 4/3 funkar det med inga problem!
-
Kollad på dom på Claes Ohlsson verkade helt ok för det priset.
Våtdräkt fungerar utmärkt på vintern dock måste det vara en tjockare modell typ 5/3
Mvh Patrik -
patrikol
Medlem22 juni, 2005 vid 05:25 som svar på: Ändrade planer – vi dar till klagshamn iställetJa det är ba med telefonnummer ibland!

Hur gick det med dina linor höll dom? -
Jag kan fixa bra pris på denna om du är intresserad?
http://www.swell.se/show_product.jsp?id=64
Mvh Patrik -
Jo är man van vid T.e.x Aero 2 ans många olika lägen så visst tyckte jag att det var konstigt.
Men dom inställningar som är där funkar kanon för mig så jag behöver inte fler.
Nu är det ju grymt mycket depower i Raven som det är så man har kanke tyckt att det räckte med dom som man har nu.
Nu är det ju Torchen som behövdes justeras efter köp och inte Raven så jag är mer än nöjd med dom Ravens som jag har, riktigt sköna. -
patrikol
Medlem21 juni, 2005 vid 15:52 som svar på: Ändrade planer – vi dar till klagshamn iställetTypiskt lider med dig!
-
Ja va fan chattrar jag om här.
Brukar bara titta och lära här blandade ihop trådarna glöm vad jag sade handlade ju om kite och inte vågsurfing! Sorry! 
-
patrikol
Medlem21 juni, 2005 vid 13:26 som svar på: Ändrade planer – vi dar till klagshamn iställetBlev riktigt gött idag 2 timmar med hyffsad vind för 16 kvm.
Strålande sol shorts och barfota! -
patrikol
Medlem21 juni, 2005 vid 09:31 som svar på: Ändrade planer – vi dar till klagshamn iställetDär är ingen vind
-
patrikol
Medlem21 juni, 2005 vid 09:07 som svar på: Ändrade planer – vi dar till klagshamn iställetGött då ses vi där!

-
patrikol
Medlem21 juni, 2005 vid 09:05 som svar på: Ändrade planer – vi dar till klagshamn iställetJapp ser gött ut!

-
När man talar om trollen!

Ja det är nog ungefär vad du prestera!
Där måste du helt klart ha ett rekord.Man tror ibland att nu kommer det en positiv eller vettig kommentar
men du är i allafall konsekvent det har inte kommit något positivt eller vettigt än så länge.Men men du har ju bara tjabbat här några år och bytat identite en fyra fem gånger
så man skall aldrig säga aldrig en dera dagen kommer de något vettigt ifrån dig med. -
He He trimsats om du menar den till Torchen så visst det är ju lite pinsamt att det behövs till en helt ny kite helt klart
Nu är det ju bara två små tampar som man får med sin kite numera eller om man redan har handlat får kostnadfitt av Naish