patrikol
Forumsvar skapade
-
Cool kille! Mini Bandana

-
Johan, Hugo, Ludde grillar!
-
Lite av mina bilder med!
-
Jo då har bara inte skrivit något förräns nu!
Ribban i kväll blir riktigt gött!
-
Svar till:
Jag tycker man ska ha en stor kite om man är grön. För då kan man öva i mindre vind typ 5,6,7 sek och att en större kite typ 16 är inte så snabb och lättare att hantera som nybörjare. Sedan när man blivit bättre kan man köpa en mindre kite och köra i mer vind.
Men allting handlar ju hur mycket man väger vilken storlek på kiten man väljer som första kite.
Jag väger 85kilo och hade en 12a som förta kite kunde knappt lära mig åka på en hel sommar för det blåste för lite.
[/ QUOTE ]
Instämmer helt! -
Ja Liftass är ju i en klass för sig men det är ju inget för vem som helst!
Det skall vara avancerade kiteare till dom, riktigt grymma grejor di däringa Liftasss! -
Bomsbelägg fram billigt bytar du själv enkelt.
AC svindyrt även om du gör det själv räkna med någonstans king 7000-8000:- för att få igång AC om kompressorn är kass.
Om du lämnar in den så går det nog 10000:-
Tomgången regleras av en speciell avkännare skall byta en sådan på min bil efter midsommar så då kan jag säga vad det kostade.
Framruta är väl självrisken förmodar jag.
Lycka till! -
Aj Aj krya på dig.

-
Livsfarligt skippa det.
-
Y mecket är ju klockrent 5e linan kan man ju vara utan men varför ha 4 linor när det egentligen räcker med 3?
-
Svar till:
Svar till:
30% längre tid att rigga med en Northbar det låter ju inte bra Eddie jag trodde att dom systemen var lika varandra.
[/ QUOTE ]
Systemen är identiska (samma patent tror jag tom) och det tar längre tid.
Du kanske skulle haft 8 linor… då hade det ju aldrig någonsin varit risk för trassel… Eller?

[/ QUOTE ]
Nej det tar inte längre tid.
8linor ja va skall man säga!
Jösses! -
Vomb? Ja jo den har vi hört förr!