patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem1 juni, 2005 vid 22:00 som svar på: Sista spiken i kistan för ornitologerna i mynningeRiktigt bra!

-
Sector9 är väldigt vanlig och verkar bra!
-
He He Ja det måste ju vara i särklass bästa surfbussen!
Bra träningsprogram!

-
Så länge det finns negativa respektlösa skitstövlar här så är risken stor att jag inte kan hålla mig men jag skall försöka!
Tänk så olika humor man kan ha! -
Svar till:
Jag försökte i det längsta hålla mig borta från denna tråden, men nu går det inte längre.
Uttryck som ”kasta sten i glashus” ligger väldigt när till hands när man läser det som skrivigt ovan och jag tycker det verkar som Gudrun Schyman inte är den enda som behöver uppdatera sig om hur man föregår med gott exempel

[/ QUOTE ]
”kasta sten i glashus”
Det håller jag absolut inte med om jag sysslar definitivt inte med det som dom jag blev förbannad på sysslar med!
”föregår med gott exempel”
Det är ju förståss helt rätt det bör jag göra och brukar göra men nu blev det bara för mycket gnällande på en gång för att jag skulle kunna hålla mig.
-
Helt korrekt!
Ramlade in i fällan!
Nästan jag anser mig inte stå över någon.
Så vida jag ju inte rent fysiskt står över den personen då.
Det gör du rätt i! Annars står någon annan på dig istället!!
-
Måste kollas upp! Alltid kul med nya ord!
Svar: Att man. uppfattar ett.
samband där. inget samband. finns. -
Ja det är jag eftersom jag är moderator här!
Så är det min skyldighet att se till att det hålls en viss nivå här!
Jag kan ju knappast utgå ifrån dina preferenser eller?
Jag försöker att se till allas trevnad här och därför måste jag ibland säga ifrån när det blir allt för mycket negativt skitsnack här.
Är man inte nöjd med sin moderator på ett forum så säger man ifrån om tillräckligt många säger ifrån så blir moderatorn inte långlivad på ett forum.
Bara att säga ifrån till Stefan eller slänga in en poll så rättar jag mig efter det. Självklart.
Det är användarna själva som bestämmer hur det skal vara på ett forum. -
Det gör jag alltid!
Tyvärr som jag skrivit tidigare så förstör vissa här för oss alla och detta är en konsekvens av deras handlande.
Ibland blir fel människa utskälld.
Jag övereagerade på gnället denna gången tyvärr.
Men det gör inte deras handlande mer ok för det! -
Klart att det är obegripligt när du inte fattat vad jag retade mig på.
Det hade inte något som helst med TE att göra utan anonymt gnällande generellt!
Fattar fortfarande inte varför man inte kan stå för det man säger.
Jag står för allt jag sagt och gjort på Steffo eller i verkliga livet Rätt eller fel. -
Bara att Gratulera!

-
Jag skall ut nu.
Det är tyvärr ännu en sak som dom här 3-4 personerna som bara håller på att hacka på allt och alla är orsak till.Att när det någon gång är någon annan som är som du säger en normal ”Anonym” och inte en av dom här 3-4 som konstant gör skit för alla på Steffo så blir dom förväxlade med skitstövlarna!
-
Helt korrekt uppfattat! Dom som kastar skit i motvind får räkna med att få skiten tillbaka på sig!
Nej man kan inte ha kakan och samtidigt äta upp den.
Är man respektlös så lär man inte få någon respekt tillbaka! -
Du har alltså inte fattat något än så länge.
Jag skall försöka förklara för dig.
Att TE ser sunkig ut har vi alla sett ifrån allra första början!
Att det inte är en Raven har en del sett från början andra inte.Att det är samma respektlösa skitstövlar som håller på och snackar skit och gömmer sig bakom anonymitet ibland när det passar och bytar inloggningsnamn när dom har betet sig alldeles för jävligt för att dom skall kunna behålla sina inloggningsnamn är det en del som vet och andra som inte vet.
Jag kommer alltid att stå på dom som respekterar andra och gör något positivt för Steffos sida.
Respektlösa skitstövlar kommer jag aldrig att respektera oavsätt om dom är gullgossar i verkligheten!