patrikol
Forumsvar skapade
-
Vilken ålder önskas 1 år 2 1/2 år 15 år eller 17 år?
-
Det är mycket roligare att göra sådana än att köpa dom!

-
Inte lönt alldeles för lätt att dölja!
-
En smörgås flera smörgäss då eller? Grammatiskt korrekt men så fel ändå!
-
Helt rätt och det är typ 2-3 st som gnäller på allt och alla hela tiden. Måste försöka att inte reta mig på dom du har helt rätt!

Så jävla tråkigt att det finns sånna människor bara! -
Jo det är ju klart att vi som försöker bidra med bilder och filmer och vettiga svar skall söka hjälp!
Sen så skall alla gnällerövar som bara klagar på allt och alla få härja fritt och förstöra för alla andra.
Jo du verkar ha koll på läget du. -
He He Du är rolig du. Best har väl knappast dissats här snarare höjts till skyarna nu är det ju dags att sälja allt vad kites heter för det är ju bara Best grejor funkar, allt annat håller ju inte längre.
Och nej jag gör ingen som helst skillnad på vilket kitemärke det handlar om.
Jag är alltid neutral när det gäller olika märken till skillnad från en massa andra här på Steffo. -
Det är en Torch och inte en Raven ser du inte det Luuddee för fan!
Jag klagar aldrig på någon eller något och kommer aldrig att göra det i heller.
Ser ingen mening med det.
Däremot så svara jag på gnällerövarna som bara klagar och aldrig kommer med något positivt.
Men inte allltid förståss.
Varför lägga ner tid och energi på dom gnällerövarna när det finns så mycket bra snubbar här? -
Har aldrig utgett mig för att vara någon kite guru det är bara du som fått det för dig.
Du försöker snacka skit om mig och Naish så fort du får en chans men det har dom flesta genomskådat för längesedan.
Till skillnad från dig så behöver jag inte utge mig för att vara något jag inte är. -
Nope där görs ingen skillnad alls det är lika för alla.
-
Jag har aldrig sysslat med person angrepp och kommer aldrig att syssla med det i heller.
Men dom som endast sysslar med personanrepp och eller bara konstant snackar skit om någon person eller kitemärke utan konstruktiv kritik får skylla sig själv än så länge har jag inte behövt banna någon men om det konstanta skitsnacket fortsätter så tvekar jag inte att göra det.Du grabben!
Jag vet nog precis hur det skall vara så du behöver inte oroa dig.
Denna personen har konstant snackat skit om ett visst märke utan konstruktivt tyckande utan bara varit negativ i allt.
Jag ser det som min skyldighet att se till att inte någon får förstöra för någon stackars importör som kämpar för att få sålt lite grejor.
Dom flesta importörerna är surfare som vi själva och dom försöker sälja lite vid sidan om sina ordinarie arbeten och att någon skall få förstöra deras ryckte med rent skit snack är något som du själv får tycka att det är ok men det gör inte jag och kommer aldrig att göra iheller!