patrikol
Forumsvar skapade
-
Tack för infot, tråkigt när sådant händer.
-
Lägg ner din halvfigur eller logga in med ditt riktiga namn!
Du har ju en hel del olika namn att logga in som numera!
Riktigt patetisk är vad du är!
Kan inte ens se vad det är för kite!
Sök hjälp! -
Det första du bör prova med är insprutningsmunstyckes rengöring finns på dom flesta bensinstationer.
Jag hade liknande problem med min T4a i slutänden så visade det sig att det var gasspjällspotensiometern som behövde bytas, men prova med insprutningsrengöring det brukar vara så enkelt. Lycka till!
-
patrikol
Medlem29 maj, 2005 vid 12:08 som svar på: KitePump.ide’ hoppas någon tillverkare utvecklarNice bilder! 3D Studio?
-
Han är hur go som helst i verkligheten med!
Under sommaren så blåser det väldigt lite tyvärr så det är bara att försöka pricka dom få dagarna som det blåser.
Du skall vara glad om du får 10 dagar under Juni Juli,
sen är det klart har du en 20 kvm kite mega stor bräda och väger 45 så kan du nog dubbla dom dagarna! -
patrikol
Medlem28 maj, 2005 vid 22:34 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintressNja skall du ha MC in så får du ta ut sätena vilket numera görs på ett kick! Men då får MC lätt plats den med!

-
ok så var det inte tidigare dom blev stora för att det var gratis. Tydligen så blev dom för stora för sitt eget bästa.
Då finns det inte längre någon anledning att välja det längre. -
Ingen aning! Tack för ett inlägg till!

-
Med linser inga problem jag kan titta under vattnet utan att tappa linserna så dom sitter kvar hur bra som helst.
-
Nice Anna men har du lämnat gubbens brädor?