patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem27 maj, 2005 vid 13:29 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintressJa det är en annan sak här pratar vi om Bil, Omklädningsrum, Fikastuga, TV rum, Sovrum, Laståsna, persontransportfordon,Cykeln får plats bara att köra den rätt in från sidan och stänga dörren!
Försök det med någon annan bil!
Ja du får så otroligt mycket för pengarna att det nästan är för billigt.
Tänk vad du skulle få betala om du skulle köpa allt det där separat!
Då är det ju genast inte så dyrt längre!
Eller kan man göra som jag och köpa en beg. lite äldre för 80000:- -
He He ja det var rätt komiskt där körde man i kortbyxor och så kom det någon i torrdräkt!
Va faen vill man bada bastu är det väl skönare efter kitesurfingen än under tiden! -
patrikol
Medlem27 maj, 2005 vid 13:14 som svar på: Personbilar för oss med familj och vindsurfintress450 000-500 000 så det är ingen billig bil tyvär dock det bästa man kan få!

-
Ingen fara jag kan göra det mycket bättre om jag vill men efter att ha redigerat bilder i 2 timmar kl 02:00 på natten så lägger jag inte ner någon större tid på det.
Gillar du inte den så tar jag bort den.
-
Eh jag var där 17:30 och då var det varmt och gott!
-
Nope inga som man hörde i allafall nu var vi ganska många och höllt oss utanför deras ”KITESURFING FÖRBJUDEN” skylt den är ju väldigt talande för vilka typer som håller till där!
Tråkigt med så insnöade människor men dom är väl snart utdöda i allafall.
Annars brukar surfare vara rätt sköna snubbar men vindsurfarna i Klagshamn är väl kända i hela Sverige för sitt dåliga uppträdande. -
? den är ju i ditt inlägg om den samma! ? Bilden har jag lagt in där. Kolla lite längre upp i tråden.
-
Jag körde med shorts och eftersom vinden svek så tog jag brädan i handen och bodydragade ganska länge hur varmt som helst så är solen framme är det shorts som gäller här nere!