patrikol
Forumsvar skapade
-
Raven Zoolander! Snyggare får man leta efter eller?

-
Zoolander i Sverige igen!
-
Ja det var härligt kommer bilder snart! Har plats för 4 st till i bussen om ni skall med!
-
Tror inte ett dugg på det där djur anpassar sig väldigt mycket till sin omgivning. Första gången en kite kommer för nära så blir dom säkert lite oroliga andra och kanske tredje med sen skiter dom fullständigt i kitesen och ligger lugnt kvar precis som inget hade hänt. Nej fågelskådarvänner jobba med dom riktiga problemen istället bilar båtar Vattenskoters golfbanor där kan man snacka miljöproblem hur bra häckar fåglar när grävmaskinerna gräver upp 1 ha för att anlägga golfbana eller vägar?
Sluta jaga mygg och jaga domstora elefanterna istället. -
gött!
Han gillar bra med tryck i kiten! -
Jag Henke och Zoolander satsar på parkvägen.
Kör till Landskrona sväng av motor vägen kör in vid brandstationen/Bilprovningen kör rakt fram så långt du kan sväng höger, sen är du nästan framme fråga efter lundåkra hamnen är andra eller tredje vägen till vänster kör ner till en vändzon där svänger du vänster kör genom ett båtvarv sväng höger kör så långt du kan parkera gå över ett stycke gräs cirka 75 m sen är du framme enkelt va?
-
Vad blir det som alla sticker till idag?
-
Tränar aldrig, surfing skall avnjutas som ett årgångsvin ungefär! Eller en god Cognac

-
Eller så kan man ge fan i att gnälla och göra en bättre pump själv!
-
Jag är på! Ledig hela dagen

-
Du får lära dig the hardway första gången!
Om du har en sådan pump är det stor risk att du knäcker den första, det gjorde jag när jag hade min första för typ 20 år sedan.
Sen har jag inte knäckt en enda.
Numera har dom flesta metallrör istället så även Naish. Så då är det inte lika viktigt då kan man vara lite klumpig.
Det enda du behöver tänka på är att aldrig dra upp pumpen i maxläge och aldrig skjuta ner den så långt det går så håller dom hur länge som helst. -
Tyvärr är det å att vissa är sig aldrig!