patrikol
Forumsvar skapade
-
Vad kul lycka till! Har fyra så jag kan gott rekomendera dom fast det blir inte mycket tid över för kite tyvärr!

-
Dom enda kites som jag sett fungera att kitea med vid 5 m/s är foils.
-
visst jag fyller gratis men hur kul är det att släpa med sig en flaska var och varannan gång till jobbet.
Jag kommer att testa Naish pumpen först tror att den är rätt smidig i sammanhanget i allafall. 90 sekunder kan jag vänta det är väl ungefär den tiden det tar att lägga ut linorna. -
Alldeles för liten för mig i allafall att slippa fylla för ofta är för min del väligt viktigt.
-
jag hade tänkt mig en composite flaska den är inte tung.
-
Dykflaska trycklusts handtag. Sen är det bara att fylla på snabbt går det med.
-
Har precis pratat med Henke mycket moln och stor regnfront över Habo. Dom som var där 3 st packar ihop och kör hem.
-
patrikol
Medlem6 maj, 2005 vid 10:48 som svar på: Kom til stævne i København næste weekend!!!!KOCIv5Fan Micke hade varit på lördagen så hade jag hängt på men kan tyvärr inte på söndagen.
-
Jag behöver byta gasspjällspotensiometern på min bil kan du fixa det nu när du nästan är fädig mekaniker!

Bara du visar var den sitter så kan vi ju hjälpas åt att byta den!
-
Skall dom lyckas får dom nog förbättra sevicen för sina kunder en del.
-
Finnessen är ju att den inte behöver 12v man vill ju inte behöva använda bilen för att pumpa kiten, på många ställen är det ju en bit från bilen till riggningsstället.