Forumsvar skapade

Sida 172 av 552
  • patrikol

Medlem
    5 maj, 2005 vid 01:27 som svar på: Bräda borttappad i Varberg

Nej gäller ej windsurfingbrädor i heller! Wake inget annat!

• patrikol

Medlem
    5 maj, 2005 vid 01:25 som svar på: En dag på stranden i Cabarete

grin.gif

• patrikol

Medlem
    5 maj, 2005 vid 01:23 som svar på: Habo torsdag?

Nice! All be there om det blir läge!

• patrikol

Medlem
    5 maj, 2005 vid 01:22 som svar på: letar efter Elektrisk pump?

Finns dom som vill spara pengar och göra allt själv sen finns det dom som tycker det är ok att få en bra fungerande produkt utan strul. Så då kan ju alla bli glada!

• patrikol

Medlem
    5 maj, 2005 vid 01:19 som svar på: letar efter Elektrisk pump?

Ja men jag har ingen själv ännu men skall skaffa så fort jag har pengar över.
    Huber har en så hör med honom vad han tycker han har ju kört den betydligt mer än jag.
    Skall räcka till cirka 10-15 kites Laddningen tar 1-2 timmar du ställer in i förväg hur mycket din kite skall pumpas upp till.
    Kolla denna video för att se den in Action!
    http://kitesurferen.sommernet.dk/lars47_jana/pump_th.wmv
    Ps jag kan fixa bra rabbat på några stycken om någon är intreserad.

• patrikol

Medlem
    5 maj, 2005 vid 01:07 som svar på: Habo torsdag?

Ja det är rätt visa han vem som betämmer! wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 18:16 som svar på: letar efter Elektrisk pump?

Lite svårt att sälja produkter under inköpspriset, inte så många företag som kan klara sig på sådana priser.

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 18:01 som svar på: Allroundbräda?

Proffsen går mot lite längre och lite bredare brädor. Jag själv har precis bytat till en lite större och lite bredare bräda 132/39 funkar skit bra för mig men nu väger jag betydligt mer än dig 92 kg. skall du köra när det blåser så in i hel. hoppa högt som f.. så skall du ha en kortare smalare bräda skall du köra allround och när det blåser lite mindre så skall du ha en lite större bräda.
    Lycka till.
    Du väger iofs. så lite att brädstorleken har mindre betydelse i ditt fall.

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 17:54 som svar på: E det nån från Gbg som skall ut nånstans idag?

Fy fan vad man känner igen sig!
    Vi har alla gjort det men det är lika frustrerande var gång. Lita aldrig på vinden! wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 17:19 som svar på: JP´funkar fortfarandè? Session torsdag…

Inga problem för min del har en gammal cykelkärra som jag tar med. smile.gif När det blir läge för JP.
    Kul att det kan fumka fortfarande! smile.gif

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 17:17 som svar på: näset

Jag och Henke skall också ut i morgon om det blir vind eftermiddag blir det för mig. Henke kan nog hela dagen.

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 17:15 som svar på: Bräda borttappad i Varberg

Kan bara säga att Folksam ger fultäckning för Wakeboard men ingen täckning för kite eller surfrädor. Bara ett litet tips! wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 17:11 som svar på: letar efter Elektrisk pump?

Naish funkar hur bra som helst tyvärr är dom dyra typ 1700:-
    Inte säker på det exakta priset men kan kolla upp det om du fortfarande är intresserad. Kan fixa lite rabbat men det blir rätt dyrt ändå.

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 14:16 som svar på: BYTA OLJEFILTER b20

Det är just det du skall akta dig för risken att du får ett helvete att få loss filtret när du väl tagit sönder det.
    En oljefilter tång kan du få för typ 60 spänn eller låna av en polare. Du kan få låna min som ligger i surfbussen om vi träffas på en spot.

• patrikol

Medlem
    4 maj, 2005 vid 14:12 som svar på: vad är ett rimligt pris för mina grejer!

Instämmer med övriga angående kite priset, tyvärr är andrahands värdet ju katastrofalt dåligt inom kite. Brädan tror jag att du får alldeles för lite för så det är bättre att behålla den och använda den som lättvindskitebräda.
    Lycka till.

Sida 172 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA