patrikol
Forumsvar skapade
-
För min del så är det fullständigt ointressant!
-
Livsfarligt! Realleash i såfall! Med 5e lina och lite teknik så behöver du inte leash alls!
-
Känner du ingen som har så köp en oljefiltertång kostar inte många kronor. Sen kan du ha den i många år och till måmnga filterbyten.
-
Inte så dumt!
Glömde nämna det tack för hjälpen! 
-
Enligt locals så är JP inte möjligt längre.
-
Himmla tråkigt Anders. Blev själv av med en 7000:- bräda för några år sedan på parkvägen i ljunghusen en Vari pro 138 har aldrig sett röken av den igen hoppas att du har bättre tur! Håller tummarna för dig så jävla trist!

-
Nu förstår man vad Anki föll för! 
-
900 brukar bli bra i storlek på bredden.

-
Ja det var 03men säkert inte en 10a så små kites är oftast bra svårt att misslyckas med dom.
Var nog 14 och uppåt som det handlade om. -
Nej låna en oljefiltertång slå inte en skruvmejsel genom filtret!
Kan bli super klyddigt att få av det om det inte lossnar direkt.
Skruva av filtret samla upp oljan i en dunk.
Sruva av botten pluggen.
Smörj in packningen på det nya filtret med lite av den nya oljan skruva dit så hårt du kan med händerna inte tången.
Bus enkelt klarar du lätt.
Obs! Glöm inte att fylla på olja igen!
Lycka till! -
Japp det gäller att ha koll på vem som har spons av vem! Men så har det alltid varit här eller?

-
Jag kommer inte riktigt ihåg men det var en del sponsrade som varnade för just blacktippen det snackades en del här på Steffo om det också.
Jag kommer nog på det så småningom men annars så skall jag fråga vederbörande så fort jag träffar någon av dom.
Nu är det ju som alltid med kites det är ju lite en fråga om tycke och smak.
Blacktippen var väl en hög AR kite så den lämpar sig oavsätt inte till en nybörjare.
Kom föresten på att Eddie köpte en sådan precis då så han kanske kommer ihåg eller kan berätta vad han själv tyckte har för mig att han gillade den men är inte säker.