patrikol
Forumsvar skapade
-
Gött att se Kicki igen! Nice pics!

-
Nice! Ännu en trädkramare! Zoois har en fanklubb för er!

-
Goa bilder Palle!

-
Läckert att du har sådan kontakt med honom där uppe!

-
Ärlig som vanligt ARX tja inte är det något att ha i allafall! T.o.m. Naish har några lik i garderoben ARX är ett av dom!
Eller du har en till Salu Palle

Isåf. så är den skit bra!

-
Naish har jag aldrig haft några problem med har haft ifrån 02 och framåt det som redan var bra har blivit ännu bättre med Octopussy. Det var Cabrinha 9 kvm som jag hade problem med Naish ventiler har fungerat klockrent i alla dom kites jag haft. Har aldrig behövt hålla någon Naish upp och ner.
-
He He Hur liten är du då om jag är liten!
Så går det när man inte läser så noga! Får skylla mig själv! 
-
Hade själv en Co2 9 kvm minsta bladdern var problem eftersom den tappade luft fort men som redan sagts här upp och ner med rätt teknik så funkar det.
Att sätta fingret för gör att du nästan inte tappar någon luft alls men det är en teknik som behöver lite träning.
Dom nya 05 kitesen har utvecklats även på denna front och det är numera inget problem.
-
Har använt min nu i cirka ett års tid kan bara verifiera att den är perfekt till kites våtdräkter torrdräkter och annat som behöver ventileras men ändå kräver en hållbar säck. Mycket bra säck.
-
Kanske svårt att se på bilden men det är dock en bit ifrån TT och det är inte så¨mycket som kan byggas på direkt i närheten men visst i framtiden kan man ju ändra allt så klart.
-
Ja det går nog att lösa frågan är bara var vi skall hitta den opartiska tillräckligt skicliga åkaren/Åkarna någonstans. Vad är darkdogbattle?