Forumsvar skapade

Sida 175 av 552
  • patrikol

Medlem
    27 april, 2005 vid 01:08 som svar på: Last minute Shooting, Coche,VZ

Gött att se Kicki igen! Nice pics! smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2005 vid 01:07 som svar på: Blommor i tallen och OceanRodeo kites…

Nice! Ännu en trädkramare! Zoois har en fanklubb för er! wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2005 vid 01:05 som svar på: Primadonna session Mossby ikväll!

Goa bilder Palle! smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2005 vid 01:02 som svar på: Linköpings Kitare Efterlyses!!!

Läckert att du har sådan kontakt med honom där uppe! smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2005 vid 01:02 som svar på: Linköpings Kitare Efterlyses!!!

Ärlig som vanligt ARX tja inte är det något att ha i allafall! T.o.m. Naish har några lik i garderoben ARX är ett av dom!
    Eller du har en till Salu Palle wink.gif smile.gif
    Isåf. så är den skit bra! wink.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2005 vid 00:56 som svar på: Video Coche

Riktigt proffsig film nice! smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2005 vid 00:13 som svar på: min favvo än så länge!

Nice! smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 april, 2005 vid 08:07 som svar på: Kulor i Cabrinhas minsta bladder

Naish har jag aldrig haft några problem med har haft ifrån 02 och framåt det som redan var bra har blivit ännu bättre med Octopussy. Det var Cabrinha 9 kvm som jag hade problem med Naish ventiler har fungerat klockrent i alla dom kites jag haft. Har aldrig behövt hålla någon Naish upp och ner.

• patrikol

Medlem
    26 april, 2005 vid 06:26 som svar på: Seriösa repotage och tester på steffo?

He He Hur liten är du då om jag är liten! wink.gif Så går det när man inte läser så noga! Får skylla mig själv! grin.gif

• patrikol

Medlem
    26 april, 2005 vid 06:23 som svar på: Kulor i Cabrinhas minsta bladder

Hade själv en Co2 9 kvm minsta bladdern var problem eftersom den tappade luft fort men som redan sagts här upp och ner med rätt teknik så funkar det.
    Att sätta fingret för gör att du nästan inte tappar någon luft alls men det är en teknik som behöver lite träning.
    Dom nya 05 kitesen har utvecklats även på denna front och det är numera inget problem. smile.gif

• patrikol

Medlem
    26 april, 2005 vid 06:17 som svar på: Kitebags från Ikea

Har använt min nu i cirka ett års tid kan bara verifiera att den är perfekt till kites våtdräkter torrdräkter och annat som behöver ventileras men ändå kräver en hållbar säck. Mycket bra säck.

• patrikol

Medlem
    25 april, 2005 vid 18:20 som svar på: Stapelbäddsparken!

Kanske svårt att se på bilden men det är dock en bit ifrån TT och det är inte så¨mycket som kan byggas på direkt i närheten men visst i framtiden kan man ju ändra allt så klart.

• patrikol

Medlem
    25 april, 2005 vid 18:18 som svar på: Seriösa repotage och tester på steffo?

Ja det går nog att lösa frågan är bara var vi skall hitta den opartiska tillräckligt skicliga åkaren/Åkarna någonstans. Vad är darkdogbattle?

• patrikol

Medlem
    25 april, 2005 vid 18:14 som svar på: Konvertersa din gamla bom till Shift!

Ha Ha grin.gif grin.gif.

• patrikol

Medlem
    25 april, 2005 vid 16:00 som svar på: vagsurfing
Sida 175 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA