patrikol
Forumsvar skapade
-
Problemet är väl att hitta tillräckligt duktiga åkare som kan prova alla nya kites och brädor.
Dom bästa åkarna i Sverige är ju nästan aldrig på Steffo tyvärr!
Men kan någon komma på en bra lösning på hur det hela skulle gå till så är vi nog alla på Steffo mer än tacksamma! -
För helvete Rambo får ju scrolla i en hel eftermiddag 900!! Läcker bild som vanligt!

-
Helt annan grej är Steffo.
Har funnits betydligt längre som kitesite i allafall än Steffo. Hur dom finnansierar sina saker vet jag faktiskt inte. Steffo är ju i grund och botten ett windsurfingforum som vi lånar lite plats i. -
Fint vill jag väl inte direkt kalla det. Mässhallar på ena sidan och ett gammalt kontorshus (Gängtappen på andra) visst ja en stor parkering och sedan en fabrik sen är det inte så mycket mer kring Stapelbäddsparken.
Så några fina kvarter finns inte i närheten. -
Absolut men vem skall göra dom?
-
Klart att vi vill ha det frågan är bara var vi skall få dom testerna ifrån?
Vem skall göra dom?
Kitesurferen.dk brukar ha bra tester. -
Hoppas på att få se Rodney, Tony, Sandros live någon gång!
Kanske till och med dom kan känna sig lockade till denna park om dom är i Europa någon gång! 
-
Sant!
Men för er andra som inte kan stan så bra så är här en exaktare beskrivning! -
Det är så många är sedan som jag körde i betong så det kommer man ju knappast ihåg Majorna i göteborg tror jag det var. Där hade man en hyffsad utomhus betong asfalt park med både pools och pipe! Sen New Sport house förstås men det var väl iofs. trä det mesta där eller bowlen var betong har glömt vilket det är ju ändå en sådär 28-30 år sedan
Men det kommer väl knappast du ihåg Luuddee!