patrikol
Forumsvar skapade
-
Kul att ses igen tyvärr glömde Henke mig i helgen och jag hade ingen bil så det smög sig!

Men nu är man duktigt sugen när man har nya grejor och vind samt sol är på gång!
-
Tack för all info verkligen intressant!

-
Har du flashplayer installerad? Annars hämta den på Macromedia.com
-
Sant men storleken som blir bäst är 9 utan tvekan.
-
Nope ARX fanns inte 03. 02 eller äldre man hade hållbarhets problem på många märken då.
ARX var inte så lyckad tyvärr. Har själv kört Naish sedan 03 och aldrig haft några som helst problem med någon hållbarhets faktor.
Faktum är att man gjorde ett rejält lyft inom många märken vad det gäller hållbarhet just 03.
Eftersom man hade stora problem med hållbarheten ibland många märken just 01-02 -
I så fall passar 9an klockrent.
-
Gillar också Tippen dock inte när det är alldeles för byigt.
-
Henke och jag har kört 14 och 9 i två år snart funkar hur bra som helst.
Jag fick uppfattningen att han skulle behålla sin 15 vill han då köra med slinshot så har dom 11 eller 9 och i hans fall/vikt 65kg så tycker jag då att 9an passar bäst. -
Det är suveränt med sådana utlåtande om kites och brädor! Mera sådant.Är du nu där nere och har möjlighet att testa olika märken så är det ju suveränt. Önskar bara att fler hade den orken att dela med sig av sina erfarenheter opartiskt. Bra jobbat!

-
Vad för Naish var det? Före 03 eller?
-
Eftersom att du endast väger 65 kg så 9 och 15
-
Kontakta Michell eller Henrik på Swell så har dom säkert en lösning till dig. Hoppas inte att det är en ny sele för jag har precis beställt en sådan!