patrikol
Forumsvar skapade
-
Tänkte precis fråga men det gick tydligen som jag befarade!
Kom en massa skitväder på en gång men vinden var väl ok eller? -
Använder en Mares dyktorrdräkt funkar kanon!

-
Härligt Chritian! Vi som sett dig live vet att du kan köra skiten av vem som helst när allt stämmer!
Kul att du lyckas så bra denna gången. Grattis! Till både Christian och North.
Hälsa Anna så gott ja Micke och Anki med för den delen om det nu var i Coche som dom också är?
Mvh Patrik -
Henke och jag diskuterade det precis.
För mig när ni nämde byigt så tänker jag på att vinden sliter och drar rycker i kiten hela tiden massor med vind lite vind osv..Så var det inte idag men visst gick vinden lite upp och ner men mer typ 15 min bra med vind 5 min med lite sämre vind Vatten? Nej tyvärr det var där inget!

Cirka 75 meter utanför betongpelarna var där vatten så det var en lång promenad innan man kunde börja surfa tyvärr.
-
Det var faktiskt inte byigt alls.
-
Nu kan du få snabb rapport ifrån Habo vi har kört i 4 timmar ungefär jag körde med 12a Henke körde med 14. Strålande sol och bra med vind helt underbart skulle man kunna säga!

Jag fick äntligen testa mina nya grejor och kan bara säga Wow! Grymt skön både kite och bräda Raven 12 och Nya Thorn 132/39 var precis vad jag saknat väger ju 92 kg så det behövdes tydligen lite större bräda för nu föll allting på plats och allt kändes väl intrimmat.
Fan va härligt!

När jag lämnade var Henke kvar och vår kära Zoois på besök ända ifrån Scottland! Så har ni inget bättre för er så missa inte denna dag!
-
Henke och jag sticker ut vid 10 tiden siktar på en heldag! Om vädret tillåter.
-
Tack för feedbacken alltid kul att höra vad det blir för uttlåtande av olika åkare.

-
Tja om du inte vill hålla på och skruva av hjulen vid besiktningen så är det nog lönt att köpa dom. Tyckte när jag köpte buss att va skönt nu behöver man inte köpa dyra lågprofil däck längre! Men det sket sig dom däcken du måste ha till bussen är minst lika dyra.
-
Henke och jag är lediga på Torsdag så vi hoppas på vind i såfall blir det en heldag på torsdag jag ringer när vi skall ut.
-
Anna har kört med Gaastra hör med henne.