Forumsvar skapade

Sida 187 av 552
  • patrikol

Medlem
    7 april, 2005 vid 18:20 som svar på: skanesurf tors?

Tänkte precis fråga men det gick tydligen som jag befarade!
    Kom en massa skitväder på en gång men vinden var väl ok eller?

• patrikol

Medlem
    7 april, 2005 vid 18:17 som svar på: Torrdräkt alternativ

Använder en Mares dyktorrdräkt funkar kanon! smile.gif

• patrikol

Medlem
    7 april, 2005 vid 17:35 som svar på: Dittrich 2:a i Venezuela

Härligt Chritian! Vi som sett dig live vet att du kan köra skiten av vem som helst när allt stämmer!
    Kul att du lyckas så bra denna gången. Grattis! Till både Christian och North.
    Hälsa Anna så gott ja Micke och Anki med för den delen om det nu var i Coche som dom också är?
    Mvh Patrik

• patrikol

Medlem
    7 april, 2005 vid 16:09 som svar på: först till 7000

Snart 6200! wink.gif

• patrikol

Medlem
    7 april, 2005 vid 16:06 som svar på: skanesurf tors?

Henke och jag diskuterade det precis.
    För mig när ni nämde byigt så tänker jag på att vinden sliter och drar rycker i kiten hela tiden massor med vind lite vind osv..

Så var det inte idag men visst gick vinden lite upp och ner men mer typ 15 min bra med vind 5 min med lite sämre vind Vatten? Nej tyvärr det var där inget! wink.gif

Cirka 75 meter utanför betongpelarna var där vatten så det var en lång promenad innan man kunde börja surfa tyvärr.

• patrikol

Medlem
    7 april, 2005 vid 15:26 som svar på: skanesurf tors?

Det var faktiskt inte byigt alls.

• patrikol

Medlem
    7 april, 2005 vid 13:37 som svar på: skanesurf tors?

Nu kan du få snabb rapport ifrån Habo vi har kört i 4 timmar ungefär jag körde med 12a Henke körde med 14. Strålande sol och bra med vind helt underbart skulle man kunna säga! smile.gif

Jag fick äntligen testa mina nya grejor och kan bara säga Wow! Grymt skön både kite och bräda Raven 12 och Nya Thorn 132/39 var precis vad jag saknat väger ju 92 kg så det behövdes tydligen lite större bräda för nu föll allting på plats och allt kändes väl intrimmat.

Fan va härligt! cool.gif

När jag lämnade var Henke kvar och vår kära Zoois på besök ända ifrån Scottland! Så har ni inget bättre för er så missa inte denna dag!

• patrikol

Medlem
    6 april, 2005 vid 23:13 som svar på: skanesurf tors?

Henke och jag sticker ut vid 10 tiden siktar på en heldag! Om vädret tillåter.

• patrikol

Medlem
    6 april, 2005 vid 17:07 som svar på: Intryck fran Cabarete kiteshow

Tack för feedbacken alltid kul att höra vad det blir för uttlåtande av olika åkare. smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 april, 2005 vid 21:29 som svar på: TÄVLING!

Låter skit bra väntar med spänning! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 april, 2005 vid 21:22 som svar på: Fälgar – T4

Tja om du inte vill hålla på och skruva av hjulen vid besiktningen så är det nog lönt att köpa dom. Tyckte när jag köpte buss att va skönt nu behöver man inte köpa dyra lågprofil däck längre! Men det sket sig dom däcken du måste ha till bussen är minst lika dyra.

• patrikol

Medlem
    5 april, 2005 vid 20:30 som svar på: 123 Bensin

Gött det får bli dom hädanefter! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 april, 2005 vid 20:20 som svar på: Lite underhallning

Nice! cool.gif

• patrikol

Medlem
    5 april, 2005 vid 16:34 som svar på: tips på bräda!

Henke och jag är lediga på Torsdag så vi hoppas på vind i såfall blir det en heldag på torsdag jag ringer när vi skall ut.

• patrikol

Medlem
    5 april, 2005 vid 10:02 som svar på: Gaastra Force

Anna har kört med Gaastra hör med henne.

Sida 187 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA