Forumsvar skapade

Sida 189 av 552
  • patrikol

Medlem
    4 april, 2005 vid 20:43 som svar på: Hälsning från ’the rock’

Härligt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    4 april, 2005 vid 08:03 som svar på: Habo – Tisdag kväll?

Skall försöka att äntligen få en chans!

• patrikol

Medlem
    3 april, 2005 vid 23:21 som svar på: Världens kanske drygaste apa

Ursäkta mig men helt pantad är jag inte det stod two tigers innan annars hade jag nog inte reagerat! Det är ändrat nu till two lions någon som visste skillnaden har väl sladdrat för dom.

• patrikol

Medlem
    3 april, 2005 vid 19:27 som svar på: Bilder ifrån Cabareté inkl. Bild på Eric Hertzen

Min Chef var precis där nere han räknade till 115!
    Kites i luften samtidigt! Snacka om trängsel! crazy.gif

• patrikol

Medlem
    3 april, 2005 vid 15:38 som svar på: tips på bräda!

Tack

• patrikol

Medlem
    3 april, 2005 vid 11:53 som svar på: tips på bräda!

Hade varit gött skall bara ha tag i mina kites har inte riktigt bestämt mig för hur jag skall göra med modell och storlekar. Skall ha två splitter nya funderar på att kanske ta 12 och 16 istället för 10 och 14.

• patrikol

Medlem
    3 april, 2005 vid 08:14 som svar på: Kite i Varberg !

Varför bor man inte i Varberg! smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 22:55 som svar på: tips på bräda!

Allt väl Zoois? Vi saknar dig! Kan du inte fixa lite goa bilder på grejorna? Nyfiken! smile.gif

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 20:36 som svar på: Kite-Lifestyle

Svar till:

http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=0&Number=286799&page=&view=&sb=5&o=&fpart=all&vc=1

Ja skiter i villka ämne som ligger var, bilar, brudar, fest vad som.. Allt e gött. men rätt ska fan va rätt. o ånte flyttas för din personliga åsikt.

Ja röstar för ett laglöst steffo, helt utan MODERATOR.

[/ QUOTE ]
    Du kan skita i var trådarna ligger och allt annat med för den delen.
    Det kan däremot inte jag.

Rätt skall vara rätt i ett laglöstforum! Snacka om motsägelsefullt!

Min personliga åsikt!
    Ja den var bra den!

Kan jag bara skratta åt eftersom det alltid både på Steffo och i mitt verkliga liv kommer i absolut sista hand.
    Fast vid närmare eftertanke så har min personliga åsikt inget alls att göra med vad jag gör som moderator på Steffo.

I övrigt så bara hör av dig till Stefan och säg till honom att du vill ha allt i samma tråd är ni tillräckligt många så får ni förhoppningsvis som ni vill.
    Jag blir den första att stödja dig på den punkten det blir ju så oerhört mycket enklare för mig med bara en tråd.
    Lycka till.

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 20:26 som svar på: Kite-Lifestyle

Ja det kan man fråga sig kollade på den just nu och den börjar med en bild på en kite men sen är det uteslutande bilder på skateboard. Jag var väl som gammal skateare för exalterad av att få se min gamle idol igen att jag inte tänkte på det.

Jag är inte ofelbar och har aldrig påstått det i heller.
    Men eftersom att du nu kollat upp det hela så är tråden nu flyttad till Andrabrädsporter. Rätt skall vara rätt och lika för alla.
    Mvh Patrik

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 17:51 som svar på: Kite-Lifestyle

Har precis haft en hel del klagomål på att trådar ligger fel i kitekonfen och inte där dom skall.
    Det är inte jag som hittat på vilka trådar som skall finnas.

Tycker du att andra brädsportet tråden skall bort så får du ta upp det med Stefan.
    Att flytta trådar till rätt ställe på forumet eller radera trådar eller inlägg som är störande är inte bara min rättighet utan även min skyldighet.

I ditt fall så var det bilder på skateboardåkning och lite annat så där tycker jag att det inte finns minsta tvivel om att det hör hemma i andrabrädsporter tråden.

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 12:43 som svar på: Robby Naish till JP Håla

grin.gif

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 12:43 som svar på: Lite läckra kitebilder! Venezuela

Tycker ni att det är för lite kite så kan jag radera tråden! wink.gif

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 12:41 som svar på: vad alla borde läsa innan kite…

mycket möjligt du bör ju definitivt prova det i allafall.

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 12:40 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

Word!
    Håller med Kaiser!
    Om det skulle vara så att jag förvränger dina svar eller att du uppfattar det så så räcker det för att jag skall be om ursäkt för det utan tvekan så får det inte vara.

”Självklart måste man moderera med känsla…
    Har du den?”
    Jag tycker såklart det annars hade jag aldrig börjat som moderator eller för den delen fortsatt som moderator om jag inte tyckte så.

Än en gång vad jag tycker i sådana saker är helt ointressant det är vad ni tycker om den saken som är relevant vidar hänvisar jag till nedanstående förslag kontakta Stefan så löser det sig på ett rättvist sätt.

Vill bara tillägga att jag har och kommer aldrig att ta hänsyn till vad jag själv tycker om något när det gäller Steffo då är det den stora massan som bestämmer.
    Men jag kommer förmodligen även fortsättningsvis att ha kvar mina egna åsikter om saker och ting i allafall.

Men än en gång det är vad Steffos användare tycker som jag rättar mig efter inget annat.

Givetvis så har ju Stefan alltid sista ordet.

Tycker ni att jag är en drygjävel och inte bryr mig om vad användarna tycker på Steffo och efter flertalet konversationer inte tycker att jag gör det jag skall.

Så kontakta bara Stefan med era åsikter så får han ta ställning för hur han vill göra.
    Är det många som hör av sig så lär jag inte bli långvarig på Steffo.
    Vill bara att ni skall veta att oavsätt vad jag tycker så är min röst inte värt ett skvatt mer än någon annans!

Sida 189 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA