Forumsvar skapade

Sida 190 av 552
  • patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 10:23 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

”I dina svar har jag fortfarande inte hittat något argument som gör att jag ändrar mina åsikter…”
    Kan bara sägat det samma!
    Nästet local tråden skall egentligen ligga i Resmål/Spots
    Makt är inget som jag är ett dugg intresserad av det är min precisa motsatts.

Anlednigen till att jag fortfarande håller på med Steffo är att jag vill hjälpa folk viket är i princip vad hela mitt liv gått ut på.

Detta trotts att tacken för att man kämpar vidar på Steffo och försöker hålla det innehållsrikt och så som dom flesta vill ha det oftast är påhopp och skitsnack om en. Men det är ju bara ett fåtal som envisas med att gnälla hela tiden.

Slutligen så är det Steffos användare som jag lyssnar på men inte bara dom som skriker mest.

Har inga som helst problem med att ta kritik och har aldrig haft.

Mitt största fel är att jag har svårt för att låta bli att svara på inlägg riktade till mig.

Men jag funderar på att kolla upp hur folk vill ha det.

Skall jag fortfarande tillåta att vissa trådar ibland ligger i kitekonfen eller skall jag direkt utan pardon lägga över dom i rätt tråd?
    Som jag har förstått det hela så är det så du vill ha det.

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 09:28 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

Kasta inte pil i gummibåt! Var skall Näsetlocalstråden egentligen ligga?
    Det är hela tiden trådar som ligger i kitekonfen som skulle ligga i en annan tråd egentligen.

Det jag gör är att styra upp det så gott det går så att det inte blir rena vilda västern!

Av olika anledningar så vill ibland folk att tråden skall få ligga i kitekonfen för att så många som möjligt skall se den.

Så detta är lika för alla jag brukar låta det stå kvar om många vill det kanske inte för alltid men ett tag.

Det hela handlar om att känna hur vi vill ha det här på Steffo!

Så som jag fattat det hela vill dom flesta ha kitesnack, Bilder, Filmer, och annat kite relaterat.

Om sedan någon ibland länkar ifrån trådarna så brukar jag se emellan fingarna med det om det inte resulterar i en massa skitsnack.

Så som jag fattat det hela så vill inte folk ha en massa gnällande hela tiden speciellt inte partiskt gnälland.

Så bidra med lite coola filmer, bilder, eller annat som är kul för folket på Steffo!

Verkar som att dom flesta är jävligt trötta på all gnällandet.

Man jag kan ha fel det är inte första eller sista gången isåfall. Men jag står i allafall för det jag tycker.

Nu är det ju långt ifrån alla som gnäller hela tiden kanske en fyra fem stycken men det gör ju att det blir en massa långa trådar som ingen egentligen vill titta i.

Sen är det ju så att man är inte tvungen att gå in på en tråd speciellt om man vet att det som tråden innehåller inte intresserar en.

Ps alla har inte möjlighet att gå på motormässan i Malmö.
    Varför inte unna dom att få se lite bilder ifrån mässan?

• patrikol

Medlem
    2 april, 2005 vid 06:23 som svar på: SS site uppdaterad med info om Machine

En linesystem vad läckert! Hur kan man styra kiten med bara en lina? Bluetoth? smile.gif Busenkelt att få upp lintrassel ju!

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 22:37 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

Ja och det berode på att någon anonymfegis gnällde förståss! Dream on!

Bilderna har hela tiden legat i offtopic men det har kanske varit svårt för dig att fatta!

Konstigt att du gnällde just bara på detta inlägget när det samtodigt är ett par tre trådar till som inte ligger i rätt tråd.
    Ganska svårt att gissa vem som gömmer sig bakom denna anonymitet he he noot!

Nej istället för att bara tänka på dig själv så tänk lite på andra än dig själv på Steffo!

Det finns säkert någon som gillar just dessa bilder och om dom inte vet att det finns några bilder så är det svårt för dom att få se på dom!

Bidra med något intressant till användarna på Steffo istället för att gnälla hela tiden så skall jag se till att trådarna hamnar där dom skall och inte skall vara, det behöver du inte bry dig om!

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 20:08 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

Det ser du väl! Just nu är det en länk till som inte ligger rätt! Varför är ni inte och gnäller där med?

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 20:03 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

Håller fullt med det är därför den ligger i offtopic!

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 20:02 som svar på: vafan Patrikol!!!

Det kan du väl få lov att vara! Det är upp till dig.

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 20:01 som svar på: vafan Patrikol!!!

Som sagt 5% är vettiga inlägg.

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 19:59 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

Har aldrig varit något misstag utan fullt medvetet var så här från början har full koll på vad jag gör på Steffo Kaiser!

Eftersom att många inte kollar på vissa trådar så låter jag här på Steffo vissa trådar ligga ett tag i Kitekonfen för att folk skall få se dom det kan vara allt ifrån att någon behöver få tag i någon till att man vill få ihop ett gäng som skall ut till någon spot.

Så eftersom ingen såg länken så la jag upp en hänvisning ifrån kitekonfen. Det hela handar hela tiden om att vara lite tillmötesgående och se efter behoven och inte slaviskt följa alla regler. Men vissa måste hela tiden ha något att klaga på och det var väl tur denna gången att dom fick sitt lustmäte uppfyllt.

Sen så måste det ändå ibland rättas till om det helt plötsligt dyker upp 5 trådar på kitekonfen som egentligen skall ligga i T.e.x. resmål/Spots

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 19:08 som svar på: vafan Patrikol!!!

?

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 19:07 som svar på: vafan Patrikol!!!

Det är väl upp till var och en har själv inte något som helst utbyte av att samtala med folk som inte vågar stå för vare sig vem dom är eller vad dom säger.
    95% av alla anonyma inlägg är bara skitsnack om andra och sen vågar dom inte stå för vad dom säger otroligt fegt. Nej visa respekt för andra så får du respekt tillbaka att gömma sig bakom anonymitet är väl höjden av feghet!

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 13:40 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

Verkar smidigt skall genast kollas upp!

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 13:37 som svar på: Motormässan i Malmö 050331 bilder Bil och MC

Hur kunde jag gissa att det skulle vara en anonym som kom med den frågan! Vad förvånad jag blev! och ja det ligger på offtopic som du kan se om du kollar länken.

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 13:35 som svar på: Robby Naish till JP Håla

He He smile.gif har hört att Heidi Klum skall plåtas i Habo i sommar man behövde någon som kan ha henne boende hos sig över en helg! Någon som har plats över?

• patrikol

Medlem
    1 april, 2005 vid 13:30 som svar på: vafan Patrikol!!!

Hade jag fått bestämma så hade man inte kunnat lägga anonyma svar alls. Nu är det Stefans forum och han vill ha anonyma inlägg så därför finns den möjligheten kvar.

Sida 190 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA