Forumsvar skapade

Sida 198 av 552
  • patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 19:03 som svar på: Storlek på kite

Kring 10 kvm blir bra!

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 19:01 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Blåser det så är det helt klart läge man är ju helt jäv… insnöad snart sjukskriven i två veckor!

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 18:57 som svar på: Biarritz

Perfekt för vågsurfing så lakanet kan du lämna hemma. Bara att njuta!

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 18:56 som svar på: Nybörjare undrar

Bara att fråga på så får du säkert svar. Börja med att berätta vad du väger och var du tänkt kitea samt när så blir det lite lättare för folk att hjälpa dig.

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 18:54 som svar på: Mikro kite.. 😉

Skit fräcka tyvärr så tidigare har dom kostat lika mycket som dom stora kitesen och då är det ju inte lika roilgt längre.
    Går dom bara ner hyffsat i pris så är det ju en väldigt rolig leksak/tränings kite.

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 18:51 som svar på: Secret roaster spot Linköping i måndags

Härligt med bilder fösök hålla storleken kring 900 så kan man se hela bilden och slipper scrolla en massa!

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 14:25 som svar på: Fuel 2004

Melker och Sidpiraya (Micke) kan du skicka privat mess till om du vill ha fler åsikter. Dom är inte inloggade så ofta eller lägger iallafall inte in så många svar.

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 13:16 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Har en dålig arm men fotografera skall den nog kunna orka med om vinden kommer det ser lite halvtaskigt ut men jag håller tummarna för er!
    Verkar som att jag fått sålt min Aero 2a nu så då kan jag beställa en splitter ny Raven 10a så man är ju grymt sugen nu med två splirrans nya kites!

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 12:57 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Det var bara svar på detta svaret i ungefär samma anda.
    ”Harligt!
    Don’t mess with the NL GANG!”
    Sluta nu fråga mig då blir ni ju inta av med mig i eran tråd! wink.gif

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 10:44 som svar på: Hugo – hur skyddar du kamerahuset

Jag kommer att använda mitt vid dykning också så för min del är det inte lönt med något tele. Kostar dessutom alldeles för mycket för att jag skulle våga ha ett tele i en plast påse!

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 10:06 som svar på: Hugo – hur skyddar du kamerahuset

Vad kostade den? Hur djupt kan man använda den?

• patrikol

Medlem
    24 mars, 2005 vid 08:32 som svar på: Legenden talar ut

grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    23 mars, 2005 vid 23:27 som svar på: Är det isfritt på tippen?

Karta 2

• patrikol

Medlem
    23 mars, 2005 vid 23:26 som svar på: Är det isfritt på tippen?

Kanske dessa kartor kan hjälpa dig!

• patrikol

Medlem
    23 mars, 2005 vid 22:42 som svar på: Världens kanske drygaste apa

Häftigt! Ganska imponerande att dom som lagt in videon inte kan se skillnad på två tigrar och två Lejon!

Sida 198 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA