patrikol
Forumsvar skapade
-
Blåser det så är det helt klart läge man är ju helt jäv… insnöad snart sjukskriven i två veckor!
-
Bara att fråga på så får du säkert svar. Börja med att berätta vad du väger och var du tänkt kitea samt när så blir det lite lättare för folk att hjälpa dig.
-
Skit fräcka tyvärr så tidigare har dom kostat lika mycket som dom stora kitesen och då är det ju inte lika roilgt längre.
Går dom bara ner hyffsat i pris så är det ju en väldigt rolig leksak/tränings kite. -
Härligt med bilder fösök hålla storleken kring 900 så kan man se hela bilden och slipper scrolla en massa!
-
Har en dålig arm men fotografera skall den nog kunna orka med om vinden kommer det ser lite halvtaskigt ut men jag håller tummarna för er!
Verkar som att jag fått sålt min Aero 2a nu så då kan jag beställa en splitter ny Raven 10a så man är ju grymt sugen nu med två splirrans nya kites! -
Det var bara svar på detta svaret i ungefär samma anda.
”Harligt!
Don’t mess with the NL GANG!”
Sluta nu fråga mig då blir ni ju inta av med mig i eran tråd!
-
Jag kommer att använda mitt vid dykning också så för min del är det inte lönt med något tele. Kostar dessutom alldeles för mycket för att jag skulle våga ha ett tele i en plast påse!
-
Vad kostade den? Hur djupt kan man använda den?
-
Kanske dessa kartor kan hjälpa dig!
-
Häftigt! Ganska imponerande att dom som lagt in videon inte kan se skillnad på två tigrar och två Lejon!