patrikol
Forumsvar skapade
-
Fan att man skall vara korkad ibland!
Jag blandade ihop ställena Sämmre spot än Lundåkra och JP får man leta efter helt klart! -
Är du toppad i dag Bengt!

-
Only if the mess with Me!
-
Kolla här med om du är intresserad av en Naish bräda.
Kan fixa bra priser på dom om du är intresserad.
http://www.swell.se/show_category.jsp?id=11
Mvh Patrik -
Använder ftp program funkar bra.
-
Låter konstigt men det är då det är som bäst väldigt jämn vind just då. Det är väl inte för inte som man satt upp stora vindkraftverk precis just där!
-
Lundåkra hamnen i Landskrona.
-
-
Äntligen lite bilder! Kul att få se den där Augustinsson rycktet om han skicklighet har man ju hört bara inte sett det i verkligheten! Fifi du ser ju ut att vara grym du med numera härligt! Fasta du har iofs en hyffsat duktig lärare!
Ha det bäst! -
Nej det är inte alltid fallet det kan vara precis tvärtom också. (Även om det just i Rambos fall är extremt och i hans fall beror på skicklighet och erfarenhet.)
Jag är oftast bland dom sämsta ute på vattnet här nere och har oftast den största kiten!
Nu väger jag 92 kg och hyffsat välränad så det har en del med din vikt att göra med.
Storlek på bräda spelar ganska stor roll det med ju smalare bräda desto lättare att kanta emot.
All kiteing i över 10 m/s skall skötas av dom som känner sig säkra på att dom kan hantera sin storlek på kite i den vindstyrkan.
Är du det minsta osäker så skall du inte ge dig ut i dom vindstykorna går något fel så är du chanslös. -
Om du skall ha en Tablas så säg bara till Chrille vad du skall ha brädan till så gör Chrille den perfekt till just dig det är liksom det som är finessen med Custom.

Tveksamt om det går att få tag i en bättre bräda! -
Rev låter farligt!
-
Lundåkra är perfekt för Ostlig!