patrikol
Forumsvar skapade
-
He He ja det är ju inte fel lita tjabb skall vi ha ibland!

-
Cabrinha är bra grejor mest kört Co 2 själv men inte Recon.
Bra grejor helt klart! -
patrikol
Medlem22 mars, 2005 vid 19:02 som svar på: Film-/Fototävling Stockholm Kiteboard – Årsmöte 30Kul initiativ! Kan ni inte visa vinnaren sen så att vi icke Stockholmare kan få se lite läckra bilder vi med?

-
Tyvärr så har jag inte denna ännu men det är en sådan jag vill ha nästa gång!

-
Inga problem Jakob mig kan du lita på!

Jag slutar att svara på påhoppen nu förstör bara denna tråd ännu mera. -
Anonym och inte ett rätt vad ovanligt!
-
Rätt Luuddee och det var avklarat på två inlägg mellan mig och Jakob!
-
Bara dom ger fan i och påstå saker om mig som inte stämmer så är det inga problem! Nu är det ju endast ett fåtal som håller på med sådant men det gör ju det så mycket tråkigare för oss alla andra!
Jag skall försöka att låta bli att svara på påhoppen men jag har svårt för det tyvärr.
Gillar helt enkelt inte folk som snackar skit om andra! -
Härligt! Synd att ni har is bara här nere är det sol och öppet vatten!
-
Har ingen aning om vad fula är men dom inlägg som både jag och andra tycker är dö tråkiga är endast försvar på direkta personangrepp eller felaktigheter.
Jag snackar annars bara kite och inget annat.
Så sluta med skitsnacket och snacka kite istället så blir det mycket trevligare för oss alla.
Ps Nu var inte detta uttalande riktat till dig Mathias du har inte hackat på mig denna gången. -
Håller inte på och kommenterar små saker och har aldrig gjort om du varit inne lite oftare så hade du vetat det med.
Rent skitsnack! ”(hmmm…eller för att du blir irriterad)” Försök inte hitta på anledningar till varför jag lägger in ett inlägg!
Det är möjligt att du känner dig irriterad på folks inlägg det gör aldrig jag! Det får du stå för helt och hållet själv. Däremot blir jag jävligt förbannad när någon beskyller mig för något som jag inte har gjort och det är därför som jag säger ifrån till dig.Förstår inte riktigt vad du får ut av att gnälla på andras dialoger! Tyckte att Jag och Jakob hade utagerat det här en hel dag innan du kom in och började kommentera våran dialog!
-
Stellan känner jag väl anledningen till att han tycker att det är bra som det är är att han nästan aldrig är inne på Steffo! Lägger man in en annons på köpes och säljes och sedan inte är inloggad på Steffo på någon vecka så visst då är det ju inga problem.
Det som fortfarande inte tycks fattas är att om 70 % tycker att det inte är bra så är det förmodligen inte det i heller.
Det är inget fel på köpes och säljes det är bättre nu än innan är vi säkert överrens om alla.
Det handlar inte om det alls utan att köpes och säljes inte ligger som en tråd som tidigare.
Det innebär att man nästan aldrig är inne på Köpes och Säljes vilket 70% tycker är kasst.
Det spelar ingen roll hur bra en tycker att det är om 70 % tycker att det är kass.