patrikol
Forumsvar skapade
-
Depower har mer dom där små flugviktarna nytta av.

-
Nej inget alls tyvärr! Just nu är vi sjuka hela familjen.
Har ju en splitter ny Torch väntar på att få lufta sig så lite sugen är man.
Men allt måste stämma och det gör det sällan numera tyvärr.
Men så fort jag får möjlighet så skall jag såklart ut igen är säkert två tre månader sedan sist tyvärr. -
He He nej den risken är väldigt lite så rik att jag har råd att bo i hus lär jag aldrig bli!
Klart man är avunsjuk på dom som har pengar det vill ju jag också ha!
Helt rätt när det gäller utformningen på min surfbuss dock byta du om i din sportiga cabe som du tydligen vill förespråka så byter jag om i min mutivan när det är kallt satan ute.
Men visst du ser ju coolare ut med sportbilen helt klart.

Nog tjabbat har det blivit något kiteande för er på näset i vinter?
-
Det verka som att dom flesta som antingen är nybörjare eller dom som kör väldigt mycket tricks och mycket unhooked gillar att kiten är grymt stabil men ändå tillräcklig snabb när det behövs vid t.e.x kiteloops.
Vi har nu även fått in Raven för dom som är intresserade av en sådan. Skall själv ha en 10a det är en mer allround kite med inriktning på höga långa hopp. Vad för nytt kan vi vänta oss på foil sidan framöver som lättvindskite och till snö verkar dom ju oslagbara!
-
Nej jag är tillräckligt gammal för att inse att jag har fel ibland!

-
Jösses vilken sossekontainer nu är det bara radhus och kärring kvar för din del.
Litta kids som du måste passa istället för att kitea!
Men du får nog knappast bo kvar på näset! Har hört att Oxie har hyffsade pris på villor just nu! 
-
Ser inte så ut i verkligheten endast efter photoshop behandling tänkte först ta bort det men betraktare tycks gilla just den detaljen så varför ta bort det då?

-
När la ni senast in en fräck kitebild? Och nu vill ni att vi dskall kolla på en bild på en 240! Hallå vad har hänt med bratsen?

-
Inte alla skåningar är trångsynta både när det gäller val av av kite typ eller märke även om man lätt får det intrycket här. Det är ju inte alltid som den som skriker mest som har rätt.

-
Inte nödvändigtvis directionals är så pass ovanliga i Sverige att det är svårt att få tag i överhuvudtaget. Så Bidirectionals är nog lättare att hitta beg. till hyffsade priser.
-
Ryssar polacker och andra som körde bland annat trabanter kör på väldigt dålig bensin där av dålig förbränning = Blå Rök
-
Med tanke på att en ny Multivan kostar 450000 såkanske inte det var en sådan jag rekomenderade!
Men visst bratsen har väl tillgång till fassans plånbok! Hur VW service är har jag ingen aning om men deras bilar är grymt bra.
Jag fixar mina bilar själv alldeles för dyrt att lämna in på märkesverstäder. -
Micke har tel: 0739-168508
-
Multivan finns ingen bättre surfbil!