Forumsvar skapade

Sida 221 av 552
  • patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 22:51 som svar på: Denna är mjuk! *DELETED*

Akta dig nu för denna film har visats i cirka 10 trådar minst på detta forum och säkert 1000 ggr på andra siter på nätet. Ta nu inte åt dig för att folk gnäller lite på dig. Det kommer att vara flera nya som kanske inte har sett den ändå! Välkommen förresten! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 22:15 som svar på: neutral moderator

Här har ni en till!
    NFFN
    (Näset forever forever Näset) cool.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 22:06 som svar på: neutral moderator

Varför är man inte en rik Bratt! wink.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:58 som svar på: Bilder från Cabarete!!!

Gött! smile.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:57 som svar på: habo imorrn em?

Me too jubbar med!

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:56 som svar på: neutral moderator

Du behöver inte fråga Stefan om min trovärdighet!
    mad.gif

Den kan jag svara på själv!

Har du en tiondel av den trovärdigheten som jag har så skall du vara stolt!

Angående ”en väldig mängd reklam och ren försäljning på fel plats i forumet!” så håller jag med att det från ett visst håll är oerhört mycket reklam och ren försäljning.

Men eftersom ingen har sagt att dom tycker att det är för mycket och personen i fråga bidrar med enormt mycket till själva forumet bortsätt ifrån sina kampanjer så har jag inte styrt upp det mer. Om ingen säger något så tolkar man det som att dom tycker att det är ok.

Att hitta en mera neutral moderator tror jag är näst intill omöjligt!

Det hela är mycket enkelt bara att lägga upp en fråga och fråga användarna om dom vill ha kvar mig som moderator eller ej!

Ett forum är till för användarna och inte för någon enskild person.

Är det så att Steffo skall värna om folk som snackar skit om andra och inte om kiterelaterade brädsports frågor så är jag inte ett dugg intresserad av att hålla på med Steffo. mad.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 20:32 som svar på: neutral moderator

Ja se där går gränsen. Jag håller en neutral linje men hemlighåller inte att jag har lite spons av Naish. Nån måtta på neutraliteten får det vara! Jag låter alla få komma till tals speciellt ni som har betald annonsplats här på Steffo. Allt i enlighet med vad Stefan har sagt skall gälla. Alla har lite smygreklam här på Steffo vilket jag ser till att det inte går till överdrift. Det är inte lätt för kitefirmorna att få ut sitt budskap och då får man se emellan fingrarna emellanåt. Jag gör allt för att ingen skall utsättas för personangrepp och att alla skall få så trevligt så möjligt och det vet dom som är här ofta så det du försöker utmåla mig som finns inte och jag tänker inte ta det på mig i heller. Jag rekomenderar dig att kontakta Stefan och ta upp saken med honom.

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 00:07 som svar på: La Roxa…

Skulle vara för musar gillar jag! wink.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 00:06 som svar på: Martin Vari joins Slingshot!

Alldeles riktigt tidigare var det bara ryckte.

• patrikol

Medlem
    8 februari, 2005 vid 19:14 som svar på: La Roxa…

Svar till:

Trams,. . så nu är plötsligt snowkiting o skridskokiting o dirtkiting offtopic?????

Om du prövar å hålla lite låg profil patrick och låter forumet sköta sig själv så kanske det kommer att handla om det de ska handla om(hur man har kul med kites) istället för att det handlar om hur en moderator skall vara, vem som får skriva vad och vad som skall skrivas var, vilket har ännu mindre med kitesurfing att göra än ekorrar och isläget på vår lokala spot.

[/ QUOTE ]

Ja du har tydligen noll koll det är helt klart jag håller oerhört låg profil när det gäller modererandet och blandar mig inte i saker och ting forumet sköter sig i mesta mån självt. Det är oerhört sällan jag måste ändra något och ännu mera som jag måste säga till någon för att dom gått för långt. Det inlägget jag flyttade handlade inte om någon is eller snö kiteing för då hade det legat kvar det var skridsko åkning och ekorrar när jag flyttade tråden.
    Så det är samma för all kite aktivitet jag tycker inte riktigt att skridskor med eller utan kite hör hemma på ett forum för brädsporter. Men det är min personliga åsikt och jag rättar mig efter vad ni användare tycker det måste dock vara lite mer än en som tycker något för att jag skall göra ändringar annars hade jag inte gjort något annat. Skriv ett privat mess istället för att komma med påstående som inte är alls sanna så rättar jag mig efter det.

• patrikol

Medlem
    8 februari, 2005 vid 18:58 som svar på: Boardbuilders!

Läcker Petter! Verkar ju enkelt och effektivt. smile.gif

• patrikol

Medlem
    8 februari, 2005 vid 18:56 som svar på: Martin Vari joins Slingshot!

Bara att gratulera Slingshot då får Hamish lite konkurrens nu då! smile.gif

• patrikol

Medlem
    7 februari, 2005 vid 18:03 som svar på: La Roxa…

Absolut nu hamnade inlägget i en kitesurfing tråd och kitesurfing relaterat kan ju knappast skridskoåkning kallas inte ens med kite i händerna. Men är ni några stycken som tycker att det är fel så får jag väl ta åt mig och lägga tillbaks tråden i kitesurfintråden men jag har svårt att se kopplingen faktiskt.

• patrikol

Medlem
    7 februari, 2005 vid 10:38 som svar på: Cabarete Pics

Fy fan det var inte snällt! Får dom låna kitegrejor av dig då? wink.gif

• patrikol

Medlem
    7 februari, 2005 vid 08:12 som svar på: Venezuela bilder

Vad är det för bra med det? Härliga bilder kul att få se lite av Mike TK grymm som vanligt!

Sida 221 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA