patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem7 februari, 2005 vid 03:50 som svar på: Manual till Caravelle + problem med diffspärrgött!

-
Fan va gött! Har suttit och bevakat en kemtank i Helsingborg hela dagen och natten. Sen får man se så goa bilder när man kommer hem härligt!

-
Ha Ha Du fattar fortfarande inte! Den som bara försöker snacka skit om andra visar bara hur den personen är som snackar skit om andra är.
Inte ett dugg om den som man snackar skit om.
Du gör ju bara bort dig mer och mer hela tiden! Detta är ett forum för brädsporter! Prova med att skriva något om kite någon gång istället!
-
Mitt i EH lanseringen så blir man lite misstänksam mot dina inlägg tyvärr.
Men sådan här konstuktiv kritik är suverän! Det är så det skall se ut.Enda som jag själv tycker är lite märklig är att så gott som alla som recenserat Torchen på olika forum runt om i världen lovordat den så in i bomben har inte sett någon annan som tyckt att den var halvbra utan bara lovord.
Tyvärr så är det ibland svårt att veta om det bara är marknadsföringstrick eftersom du lanserar EH lite väl hårt här ibland.
-
Fan va gött! En annan har fått jobba hela helgen men iofs fått goa övertidspengar i Helsingborg! Så det kanske kan bli både ny kite och ny bräda!

-
patrikol
Medlem6 februari, 2005 vid 02:01 som svar på: Manual till Caravelle + problem med diffspärrFan va gött! Skicka omedelbums!

-
Svar till:
Svar till:
Så mycket skitsnack har nog ingen lyckats få till tidigare i ett och samma inlägg. Inte ett rätt i heller!
Rambo har ekonomisk vinnst att göra så han gör vad han behöver för att tjäna en slant.
Jag tjänar inte en krona på att puscha Naish.
Så jag talar opartiskt om alla kites.
Sen så vill du ha någon som helst respekt på ett forum så är inte anonym med ett påhittat namn rätt väg att gå.
[/ QUOTE ]
du far rabatt pa grejerna har du sjalv sagt sa ljug nu inte.
jakob ar mitt namn vad ar dit problem. jag ar inte mer anonym for dig an vad du ar for mig…
[/ QUOTE ]
Jag ljuger aldrig! Jag tjänar inte en krona på att andra köper Naish kites vilket T.e.x Rambo gör han tjänar ju på att sälja EH kites så det är ju helt självklart att han tycker att dom är bäst.
Jag får handla kites lite billigare men det är en helt annan sak.
Tänker inte ge mig in i anonym debbatten igen du kan hitta hur mycket som helst i den frågan på Steffo om du uppger ditt riktiga namn eller inte är helt oväsentligt så länge du inte har en profil på ett forum så är du inte någon och då kan man inte ta dig på allvar. Om du registrerar dig som Coca burk så är du mindre anonym på ett forum än om du konstant skiter i att logga in och använder ditt riktiga namn istället.
-
Vilket oväntat svar!
Klart att du som hoppar högt och långt inte gillar Torchen den är ju till för svåra trick och kiteloops men även nybörjare som vill ha en stabil kite och det är inget för dig.Tror att du kommer att gilla Raven bättre.
Christian Ditrich som gör alla dom svåra tricken tyckte att Torchen verkade mycket lovande så det är väl tur att det finns lite olika sorters kites. Till olika sorters kiteare. -
He He ja Pan var riktigt bra men han har väl hållit sig lite väl mycket i bakgrunden eller?

-
Nu är det mycket taget ur luften har aldrig smutskastat något annat märke nu tar du fel på person för det finns dom här som inget annat gör än smutskastar andra märken så du får vända dig till dom. Dom två som jag syftar på kan du kolla inläggen på så får du snabbt en inblick i vad deras inlägg syftar till.
Mina små inlägg om Rambos Eh är bara svar på tal med glimten i ögat och inte direkta personangrepp som Mathias sysslar med jag hade raderat dom direkt om det varit riktat mot någon annan men jag modererar inte mig själv.
Brukar inte prata med folk som snackar så mycket skit om mig finner ingen större anledning till det finns så många kanon killar och tjejer för den delen med här på Steffo så det finns ingen som helst anledning att offra någon tid på dom som bara är otrevliga.
Har du tänkt på att Rambo alltid är väldigt kvick till att berätta hur värdelösa alla grejor ifrån Naish är men att jag aldrig sagt något negativt om EH eller något annat märke för den delen.
-
gött äntligen lite bilder!
-
Nej korrekt kompletta prislistor eller hela broschyrer med kites är inte tillåtet. Däremot brukar jag se emellan fingrarna med länkar eller nya produkter som bara visas begränsat och sedan länkar till deras sidor.
Dom flesta återförsäljare är väl medvetna om vad som gäller.
Tycker du att jag gjort fel så kontaktar du bara Stefan och framför dina åsikter.
I ditt fall tolkade jag det som att du hade fått fel i ditt tidigare inlägg och därför gjort ett nytt med korrigeringen.
Mvh Patrik -
Så mycket skitsnack har nog ingen lyckats få till tidigare i ett och samma inlägg. Inte ett rätt i heller!
Rambo har ekonomisk vinnst att göra så han gör vad han behöver för att tjäna en slant.
Jag tjänar inte en krona på att puscha Naish.
Så jag talar opartiskt om alla kites.
Sen så vill du ha någon som helst respekt på ett forum så är inte anonym med ett påhittat namn rätt väg att gå.
-
En liten rättelse bara har aldrig sagt att ett märke är bäst och alla andra suger det finns det så många andra som gör!
Jag talar väl om alla märken som jag vet är bra som används i Sverige och det är dom flesta.
Försöker att vara neutral i alla inlägg och det är viktigt tycker jag. Puschar Naish lite mer eftersom att jag är sponsrad av dom men håller det på en låg nivå.
Sen har jag ju många inlägg och då kan det ju uppfattas som att jag bara propagerar för Naish vilket jag inte gör.
Bara att kolla på mina inlägg jag står för allt jag säger här på Steffo och jag är absolut inte partisk som vissa försöker göra gällande utan tvärt om propagerar för alla märkena.