patrikol
Forumsvar skapade
-
Ta och gå ut ta dig en öl och tänk dig för vad du säger på nätet du vill kasta skit på mig men du gör bara bort dig själv istället. För din egen skull sluta. Nu skall jag gå ut och ta en öl och fira helg. Gör det samma du! Skit i mig jag skiter i dig så får du en trevligare helg!
-
Hur skall han då kunna moderera?
-
Varför ställa en fråga som det bara finns ett svar till?
-
Jag är väldigt neutral med allt så där har du en! Klart att vi alla vill ha en sådan.
-
Word var du ute idag på Secret? Luuddee och Henke samt pjoter och några till var där eller du fega?

-
Har tillräcklig kunskap för att uttala mig om dom saker jag uttalar mig om. Ett är att det mesta du sagt är rent skitsnack! Men det förstår dom flesta i allafall så det är egentligen ingen mening med att säga så mycket om.
Dom flesta på ett forum tycker saker om varandra bra eller dåliga. Dom som har lite vett i skallen behåller sina åsikter för sig själva och snackar kite som detta forum är tillför istället för att snacka skit om andra.
Så därför skriver inte jag vad jag tycker om dig för det skiter andra i. Likväl som dom skiter i vad du tycker om mig
-
Cabrinhas Contra skall väl vara gjord för lättvind!
Släng in samma fråga på Kiteforum.com där finns säkert mer folk som kör Airrush så då får du säkert svar fortare.
Tror inte att det är så många i Sverige som kör med Airrush.
Lycka till med inköpen.
-
Svar till:
Svar till:
så länge det bara e små råd till nybörjare e de lugnt men kan man inget om kiting på vattnet så ska man inte uttala sig.
[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]
Oväntat svar ifrån dig!
Men ingen av er förtjänar något svar.
Bara att kolla era inlägg så ser man på vilken nivå ni ligger! -
Du skall slippa ett klämkäckt svar du kan få ett riktigt prakt snytting direkt!
Har inte det minsta svårt satt ta höjd.
Så länge jag har tillräckligt med vind!Och numera så har jag inte så mycket tid på vattnet vilket jag hade det första året jag körde då jag var en av dom som åkte mest.
Numera så blir det så sällan att jag inte hinner lära mig någonting nytt utan bara kör lite fram och tillbaka för sen dröjer det innan det blir ett nytt tillfälle.
Jag är i den sittsen att jag kan väldigt mycket om vad som är bra eller dåligt.
Du skall inte ge dig på att försöka lära mig något för då skall jag ta en lektion i vad du behöver lära dig för det lyser igenom i dina inlägg att det är en hel del.
Om du hade fokuserat på att snacka kite istället för att gnälla på allt och alla så hade det varit tacksamt.
Får hoppas att du inte riktigt förstår vilka korkade inlägg du gör ibland för då är det kris säger du så till folk du pratar med live så går du väl konstant omkring med ett blått öga.
Nej för helv…. ta tag i dig själv.
Ge fan i att tala om för folk vad dom skall säga eller inte säga och koncentrera dig på vad du själv säger istället!

Ps Ses hellre som en ”snackare” än en ”Skitsnackare” Ds -
Har själv aldrig haft dom men enligt MR Rambo Eh forever/ Forever EH så är det en mycket bra kite.
Även vissa av hans hangarounds tycker att den är bra.
Ps Han är en jävel på att ta höjd!
Det är ju en gammal kite så du borde få den riktigt billigt.
Så det är bara till att köpa! -
Ta höjd? Jag är ju redan 187 cm det är väl du som behöver dras ut lite på längden och inte jag eller?

-
Fina ratt.. menar brädor såklart! 
-
Förstår bara inte hur det skulle få mig att få mer tid över! Måste ju ta hand om den stackars barnflickan med ju!

-
Bra kites. Inte så bra som Naish men det kan man ju inte begära i heller nån måtta får det ju vara!

Ja du måste mecka själv köp en annan bom om inte dom nya blivit mycket bättre. Men det lär du snart få reda på!