patrikol
Forumsvar skapade
-
Gött verkar inte bli tillräckligt med vind tyvärr. Jag tog en Torch 14 kvm jag med så vi får väl ut och testa dom tillsammans om nu inte du får kört först på semestern vilket vi får hoppas att vinden är med er.
-
Kvalite kostar köpte själv en Naish laptop ryggsäck kostar 900:- kostar kanske 450:- på Claes eller Kjell
Men jag ångrar mig inte en sekund en otrolig skillnad på kvaliten.
Man får vad man betalar för.
Alla Naish väskor och bagar håller mycket hög kvalité bara att känna och jämföra så syns skillnaden direkt mot lågpris alternativen håller förmodligen minst dubbelt så länge.
Men visst jag handlar billiga grejor ibland jag med men flygplatser är inte direkt snälla mot väskor så då behövs det där lilla extra.

-
Ja gör det jag har en nästan ny som du kan få skit billigt!

-
Nope den var ju lite annorlunda rätt kul!

-
patrikol
Medlem4 februari, 2005 vid 19:33 som svar på: swedish kiteboarder searched who has been to Costa
-
Har inte hört några priser ännu men en kvalificerad gissning är runt 6000:- Michell är på Naish träff nu så han kanske har fått lite mer info.
-
patrikol
Medlem4 februari, 2005 vid 19:04 som svar på: Manual till Caravelle + problem med diffspärrSuveränt jag med om jag får tag i den.

-
Svar till:
Svar till:
Naish kommer med en Ny Thorn den såg Christian i Brasilien och tyckte att den så väldigt lovande ut.
Väldigt lik hans egna senaste bräda. Så om du inte måste handla just idag så kolla på den på nätet och sen prova den när den kommer.[/ QUOTE ]
konstigt att du tycker han ska ha en Naish planka…
men nu var det ju inte den han frågade om 
Nej! jag håller med Bengt och skulle köpt Litewawe brädan!!!
[/ QUOTE ]
Nej då han kan ta en Cabrinha Icon med dom är bra dom med.
Eller varför inte en Walle planka!Vill bara informera så att han får chansen redan nu och inte skall behöva byta snart igen när recensionerna på Thornen börjar ramla in.
-
Ha Ha ja där ser man dom bästa stannade kvar i locket EH är redan nerspolat! Tack för gratis reklamen Luuddee!

-
Naish kommer med en Ny Thorn den såg Christian i Brasilien och tyckte att den så väldigt lovande ut.
Väldigt lik hans egna senaste bräda. Så om du inte måste handla just idag så kolla på den på nätet och sen prova den när den kommer. -
Jag står alltid för vad jag säger det behövs inte någon torrdräkt men om man har en så är det säkert skönt. Jag kommer att använda våtdräkt igen när det blir lite varmare.

-
Jag är duktigt sugen med! Torrdräkt och splitter ny Torch 14.