patrikol
Forumsvar skapade
-
faen vilken sleden kite

-
Hurghada skall det inte blåsa mycket i nu börja bli bättre i Mars.
-
Dykaffär i Staffanstorp?
Du skämtar med mig aprilo!
Var dyker dom i vattenhålen på golfbanan? 
-
Saknar du Habo nu i värmen Luuddee?
Torrdräkten saknas kanske den med? 
-
Vi är nog många som saknat flaggor på stränderna för att se vindstyrka och vindriktning.
Finns ju så gott som på alla andra kitespots världen över.
Nu har ju Naish den absolut fräckaste flaggan så att EH skulle komma i närheten av fräck flagga är ju svårt att tro.
Har sagt till Luuddee! Att han skulle fixa en flagga han med.
Har han kommit fram och har du han under dina vingar nu?
Det är väl inte världens säkraste ställe om jag fattat det rätt.Hälsa alla så gott.

-
Nej jag bor i Malmö sköter PR kan man säga och får då handla lite billigare till mig själv samt får möjlighet att dela ut bra rabbater på Naish prylar till dom som ber snällt

Det är Michel och Henrik som har butiken i Varberg men dom tar väl hand om alla sina kunder så titta in till dom så kan du få se Naish allra senaste prylar.
Ja det är Michel som har kurserna i Björkäng jag är bara och hälsar på ibland.
Bara ring Michel innan du skall dit så vet du säkert att det är någon där.
-
Naish kite,vindsurfing,Vågsurfing
Visst har vi det!
Sväng av E6:an vid avfart 54.
Vid rondellen sväng vänster
Sväng andra vägen till vänster (efter Nilson Group)
I korsningen ni kommer fram till ligger Swell snett till vänster
ett vitt hus kallat Företagshuset Bälgen.Swell AB
Bälggatan 2
43231 Varberg -
A1 kostar ju 5555:- och det är ett väldigt bra pris.
Men för att komma upp i riktigt bra klass med slutare så får du tyvärr upp i 10000-12000 Nikon eller Canon har systemkameror för dom priserna.Kolla på denna länken den verkar väldigt bra för det priset.
http://www.cyberphoto.se/minolta/digital/a1.php
Men nu snackar vi nogrannhet när det gäller bilder dom flesta icke fotografer nöjer sig med dom bilderna som vanliga digital kameror presterar
-
Faktum är att det är väldigt sällan någon återförsäljare är här inne och kommenterar någt men visst händer det. Undantaget Rambo då förstås han är ju alltid med och tjabbar. Men det är väl det som är charmen med ett forum tjabbandet.

-
Inte bra att sitta uppe förlänge på nätterna!

-
Javistt lite trött i pallet antagligen jag tänkte på JP fel av mig Lundåkra är såklart fortfarande hur bra som helst.