Forumsvar skapade

Sida 241 av 552
  • patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:54 som svar på: Pump problem

Kompositeflaskorna är rätt ok faktiskt vi har dom på jobb numera. Mindre än halva vikten.

• patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:53 som svar på: Pump problem

Då skulle du varit med och pumpat Melkers 21 kvm då snackar vi pumpa! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:52 som svar på: märke?

Dom flesta stora märken har väldigt bra kites så det spelar inte så stor roll det bästa är ju såklart att prova och känna på grejorna.

Så kan du känna efter vilket som passar dig bäst.

Lita nu inte på dessa eviga tomtar som bara säger att deras märke är bäst och allt annat är skit.

Prova själv istället.

• patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:47 som svar på: MärkesTips på liten kite?

Eh Eh är det nån jävla klubb för ibördes beundran eller?
    Naish Torch och Raven är ju klart allra fetast! wink.gif

• patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:43 som svar på: Trettondagssurf i Habo

Ost? Ja då får väl jag bjuda på Coca Cola! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:41 som svar på: Bästa spot för ett Kite Event ?

Björkäng helt klart campingen precis vid vattnet klockrent ställe!

• patrikol

Medlem
    5 januari, 2005 vid 20:39 som svar på: Labrat eller Icon skillnad?

Labrat!

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 23:35 som svar på: MärkesTips på liten kite?

Torchen har Grymt bra depower.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 23:01 som svar på: Bra kiteshop på nätet gärna med rea på

Räkna timmar hur fan orkar ni!

Kitear man vid dom tillfällen som finns i Sverige under ett år även om man är ute vid precis alla tillfällen vilket jag tror inte det är många som har tid över för så håller ett par bra linor några år.

Men det är ju aldrig fel att byta varje år för att vara på den säkra sidan för dom som har råd till det.

Låt oss nu för gudskull glömma den här timmes hysterin.

Har man fått höra till leda inom dykningen jag har 100 timmar mer än dig så jag är bäst!

Jag var nere på 37 meter du var bara på 20 så jag är bäst!

Njut av tillfället istället för att räkna på allt så himmla noga!

För vem fan bryr sig mer än du själv?

Carpe Diem!

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 22:19 som svar på: Pimp my ride – Extreme surfbuss

Lagning heter det inte dölja? wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 22:18 som svar på: italien i sommar

Har också hört att Sicilien har bra spots brukar ha någon tävling mellan öarna där nere kan ju vara värt att kolla upp när denna tävling skall vara.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 22:15 som svar på: Var är bästa väg att köra ner till Habo?

Kanske kan ha lite nytta av denna kartan? PS glöm inte klicka på bifogad bara!

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 21:58 som svar på: Hyffsade waves…

Nu snackar vi waveriding! Fan vad nice cool.gif det ser ut men det lär väl dröja innan vi får dom vågorna i Habo. wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 19:16 som svar på: Bra kiteshop på nätet gärna med rea på

Mer än vad jag vet får se om ett år har precis beställt en själv så jag har inte hunnit hälla sand i spännet ännu.

Jag brukar alltid skölja av allting som varit i kotakt med saltvatten och sand har gjort så alltid med dykutrustning gör så nu även med kitegrejorna så då tror jag att det problemet löser sig själv.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 18:53 som svar på: Bra kiteshop på nätet gärna med rea på

Vår Naish sele ligger på 855:- och är jävligt skön.

2005 års modell av midjeselen är omgjord ordentligt! Den är förstärkt och har handlepass öglor/tamp i ryggdelen. Ett rejält handtag för dina kompisar att ta ned dig på jorden med och det erkännt bra Pro-Limit spännet. För de som inte har sett ett Pro-Limit spänne är det kort beskrivet ett klick spänne för att slippa att kränga på sig selen och justera den varje gång. 2005 års midjesele är gjord av ren kvalitet!

http://www.swell.se/show_product.jsp?id=79

Sida 241 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA