patrikol
Forumsvar skapade
-
Kompositeflaskorna är rätt ok faktiskt vi har dom på jobb numera. Mindre än halva vikten.
-
Då skulle du varit med och pumpat Melkers 21 kvm då snackar vi pumpa!

-
Dom flesta stora märken har väldigt bra kites så det spelar inte så stor roll det bästa är ju såklart att prova och känna på grejorna.
Så kan du känna efter vilket som passar dig bäst.
Lita nu inte på dessa eviga tomtar som bara säger att deras märke är bäst och allt annat är skit.
Prova själv istället.
-
Eh Eh är det nån jävla klubb för ibördes beundran eller?
Naish Torch och Raven är ju klart allra fetast!
-
Ost? Ja då får väl jag bjuda på Coca Cola!

-
Björkäng helt klart campingen precis vid vattnet klockrent ställe!
-
Torchen har Grymt bra depower.
-
Räkna timmar hur fan orkar ni!
Kitear man vid dom tillfällen som finns i Sverige under ett år även om man är ute vid precis alla tillfällen vilket jag tror inte det är många som har tid över för så håller ett par bra linor några år.
Men det är ju aldrig fel att byta varje år för att vara på den säkra sidan för dom som har råd till det.
Låt oss nu för gudskull glömma den här timmes hysterin.
Har man fått höra till leda inom dykningen jag har 100 timmar mer än dig så jag är bäst!
Jag var nere på 37 meter du var bara på 20 så jag är bäst!
Njut av tillfället istället för att räkna på allt så himmla noga!
För vem fan bryr sig mer än du själv?
Carpe Diem!
-
Lagning heter det inte dölja?

-
Har också hört att Sicilien har bra spots brukar ha någon tävling mellan öarna där nere kan ju vara värt att kolla upp när denna tävling skall vara.
-
Kanske kan ha lite nytta av denna kartan? PS glöm inte klicka på bifogad bara!
-
Nu snackar vi waveriding! Fan vad nice
det ser ut men det lär väl dröja innan vi får dom vågorna i Habo. 
-
Mer än vad jag vet får se om ett år har precis beställt en själv så jag har inte hunnit hälla sand i spännet ännu.
Jag brukar alltid skölja av allting som varit i kotakt med saltvatten och sand har gjort så alltid med dykutrustning gör så nu även med kitegrejorna så då tror jag att det problemet löser sig själv.
-
Vår Naish sele ligger på 855:- och är jävligt skön.
2005 års modell av midjeselen är omgjord ordentligt! Den är förstärkt och har handlepass öglor/tamp i ryggdelen. Ett rejält handtag för dina kompisar att ta ned dig på jorden med och det erkännt bra Pro-Limit spännet. För de som inte har sett ett Pro-Limit spänne är det kort beskrivet ett klick spänne för att slippa att kränga på sig selen och justera den varje gång. 2005 års midjesele är gjord av ren kvalitet!