Forumsvar skapade

Sida 242 av 552
  • patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 18:39 som svar på: Pump problem

grin.gif

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 18:38 som svar på: Midjesele vilken är bäst för snökite

Vår Naish sele ligger på 855:- och är jävligt skön.

2005 års modell av midjeselen är omgjord ordentligt! Den är förstärkt och har handlepass öglor/tamp i ryggdelen. Ett rejält handtag för dina kompisar att ta ned dig på jorden med och det erkännt bra Pro-Limit spännet. För de som inte har sett ett Pro-Limit spänne är det kort beskrivet ett klick spänne för att slippa att kränga på sig selen och justera den varje gång. 2005 års midjesele är gjord av ren kvalitet!

http://www.swell.se/show_product.jsp?id=79

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 16:47 som svar på: Bra kiteshop på nätet gärna med rea på

Kolla på http://www.swell.se

Har kört i två år och aldrig behövt byta någon lina.

Då är du pissigt på det har du tur så ramlar du bara ner.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 16:44 som svar på: Pump problem

Korrekt något tyngre än en pump att släpa på.

När du tänker fylla en dyktub med luft ifrån en vanlig kompressor så se till att ingen kommer på att dyka med den bara orenluft med skit i är inget bra för lungorna!

Väldigt lätt att spränga en blära med full tryck direkt! Finns lite mindre tuber än normala dyktankar mindre att släpa på.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 14:54 som svar på: cabarete

Det vet du ju att det är! Du har ju sett mig live lite dagen efter bara! wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 14:53 som svar på: Pump problem

Träffas vi i Habo har jag en du kan få!

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 14:27 som svar på: hows da Paul

Skönt att höra ifrån dig Palle! Tur att det gick förhållandevis bra ändå.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 12:29 som svar på: Nybörjare vågsurfing
  • patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 12:26 som svar på: Pump problem

Dom jag fick tag i var exat sådana som dom flesta tillverkarna skickar med sina kites så dom jag köpte funkar hur bra som helst.

Däremot har jag en gammal sådan, där packningen är sliten den funkar inte alls.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 12:24 som svar på: Inga snälla nybörjarvindar .

He He vi tränar eller övar men visst på kvällarna efter 20:30 så kan man göra vad man vill nu har vi ju cirka 3000 larm om året så du kan ju själv räkna ut hur mycket tid det blir över! wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 12:22 som svar på: Pump problem

Jag passade på att köpa på Lidl 59:- stora modellen funkar hur bra som helst fast du får ju pumpa förhand förståss.

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 12:21 som svar på: Inga snälla nybörjarvindar .

grin.gif i morgon

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 11:54 som svar på: Inga snälla nybörjarvindar .

Ja man kan tycka det! Men han menar väl nästan död får man ju förmoda om det inte var Jesus som var instuktör! wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 11:45 som svar på: vindstyrke mätare

Vi är extra griniga när vi inte får kitea! wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 januari, 2005 vid 11:35 som svar på: hur man knäcker en fejk kolfiber bom

Fast det är rätt gött att stanna kvar vid brädan och slippa bodydraga för att få tag i den igen.

Sida 242 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA