patrikol
Forumsvar skapade
-
Måste testa Luuddee tricket näsrta gång!
För vem fan orkar kasta upp dig i luften Micke! 
-
Är man duktig så visst det är enkelt att få upp kiten igen men det är 5 gånger enklare med en 5e lina ändå speciellt på djupt vatten!
Sen har du helt rätt i det du säger man skall akta sig för linorna! Nu drar man ju inte i den smala linan utan en boll och leashen. Fingrarna skall vara borta från själva linorna.
Därför så skall man bara ta och dra lite i 5 e linan så att kiten lägger sig som ett u inte mer sen klättrar kiten ut i fönstret på ett nafs och går upp kl 12 utan minsta drag höllt på att glömma depowern skall vara indragen fullt så går det smidigare.
-
Nog ingen större risk!
-
Fan har inte tänkt på det bra idé bara någon inte snor den men det beror väl lite på vilket område man bor i. Sen är man väl lite lat närmare till sitt eget vardagsrum oftast.

-
Det är väldigt bra med en vindmätare ur säkerhets synpunkt speciellt om du är först på plats eller är nybörjare. Men ta en beg. folk vill ju sälja sina har själv blivit av med min skall köpa en ny eller beg. så fort jag kan.
-
Klart cool surfbuss! Vill ha!

-
Har redan laddat ner den!

-
Lär dom aldrig avslöja! Håller spotsen för sig själva dom däringa vågsurfarna!

-
Ok Ja vi siktar på Vecka 10-11 Det är i början på Mars men vi avvaktar och ser vill helst ta en restresa men dom kanske är helt väck nu när ingen åker till Thailand.
-
Skall du också ner där Melker?
-
Nej hade inte hans tel: nummer men mailade honom men inte hört något ifrån honom.
-
Fan vi får snart ge dig ett nytt Nick! Lill Rambo!

-
Nej tack! Inte mitt distrikt! Tänkte själv komma! Om det är rätt vind! Men inte för att jobba utan kitea!