patrikol
Forumsvar skapade
-
Aja det kunde varit värre! EH t.e.x

-
Gott nytt år på er alla!

-
Fan vad man kan lära sig mycket på ett forum! Tack för tipsen skall prova helt klart.
Och till det sista så självklart blir inga raketer i år!
-
The Kitesurfer’s name is Ian Young.
He’s and instructor from Western Australia and was the ex president of the WAKSA (West Australian Kitesurfing Association).
He was out teaching a student how to body drag and found the people caught in the rip. Help them ashore by dragging them back with the kite.
Good show Ian.
(Källa kiteforum.com) -
Det är helt klart vad vi skall göra utan tvekan! Bra tips!
-
Jag kan filma Stellan! Har buss med mig så att du kan ligga ner när vi kör till Akuten!

-
Låter ju skit bra men vad är det jag inte fattar?
Har ju hört att LP ger sämre kvalité på filmen och inte tvärt om. -
Ja riktigt grymm kitefilm men vilken surfbuss Stellan! En sådan måste vi ha!
Sen samlar vi upp alla kiteare i Skåne och drar till Näset Habo eller Lundåkra, Ystad. Var det nu blåser bäst.
Lite brudar till festen på kvällen får ju också plats!
Brudarna fixar väl du Stellan?

-
Skulle gissa på någonstana mellan 80-90 kg annars har han ätit för många kokosnötter!

-
Ser jävligt nice ut! Kan man förresten vågsurfa I cabareté?
Eller det är fel sorts vågor? -
Henke snackar bara brudar nu han jobbar idag! Men är det någon som kiteat idag så berätta gärna hur det gick.
-
Fy fan vad härligt! Klart att man vill veta gläds ju med er såklart!
Då kanske det kan komma lite mer kitebilder så småningom? -
Ni glömmer väl inte att kitea mellan brudarna grabbar!

-
He He började nästan undra! Smaklig spis!
Hur gåt det med kiteandet då? 
-
Det är väl somliga som är mer konsekventa än andra har ju ingen större betydelse vem eller vilka.
Har en känsla av att det klagas betydligt mer än vad det beröms eller läggs in filmer eller läggs in bilder för att man skall tycka det är kul att kolla på en tråd men visst det kan ju vara så att jag är den enda som tycker så och då får jag ta det på mig i så fall.