patrikol
Forumsvar skapade
-
Toby gave me another update on Saturday. Kitebeaches.com should be
back online Monday. All the new content going into Kiteforum.com is
demanding more time to complete and will require some days longer. I
think Toby has been planning some major changes for quite a while now.
The hacking and messing with the site have given him as good as
reason as any to make the modifications.FKA, Inc.
transcribed by:
Rick Iossi -
patrikol
Medlem13 december, 2004 vid 10:57 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!JA fy fan inte skulle vi vilja ha det som han inte!

-
Har själv använt både Cabrinha och Naish i minusgrader inga problem med dom i allafall!
-
Jag har sett han åka han är väldigt duktig!
-
Så länge ni inte slänger ut en på dom sämsta bara!
För jag vill ju inte skylta med att jag förmodligen skulle hamna i topp på den! 
-
patrikol
Medlem13 december, 2004 vid 08:47 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!Tyvärr verkade den skadad fungerar att få igång men skakar hela tiden. Hoppas att det bara var min nedladdning som strulade till det annars är det en kass kopia som lagts upp!
Ps Nu förstår man ju varför Rambo söker sig till Cabareté varje vinter! -
Du är bland dom bästa när ingen undrar om du är ibland dom längre!
T.e.x Foppa i Hockeyvärlden inte många som ifrågasätter om han är ibland dom bästa.
Punkt 1 är nog rätt körd från början!

-
patrikol
Medlem13 december, 2004 vid 00:57 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!5 Timmar kvar! Lät lite för bra i början! Nu är det mera normalt!

-
Lite varmare då eller?
Rekordet innan var 260 så det var ett rejält uppsving i kväll. -
Tack Walle! Du kan ju allt!
Ps jag är inte heller med på listan! 
-
Finns en jävligt bra film snutt som visar när en kille bygger en kitebräda någon annan som sett den? Skall försöka hitta länken igen visar allt från början till slut med vacum och allt lättare att se det live liksom.
-
Ok Tack känner inte dom så det skall bli Tack!