Forumsvar skapade

Sida 258 av 552
  • patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 21:05 som svar på: Vilka kite storlekar kör du med?

Måste passa på att tacka alla som bidragit med seriösa svar det är ju en perfekt hjälp till nybörjare som inte riktigt vet vilken sorlek på kite dom skall handla. smile.gif

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 17:42 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Nej bättre! Nej det är väl en fråga om tycke eller smak men du vinner inte så mycket på att snacka skit om andra märken verkar bara oseriöst.

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 17:40 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Har inget som helst att göra med vad han själv tycker att göra! Han får tycka vad han vill men det duger inte för han tycker för alla andra här på Steffo och det är det jag besvarar med samma mynt.

Det är dom direkta felaktigheterna i hans inlägg som bara är inriktade på att svart måla ett visst märke som jag hänger upp mig på om jag gör något som är fel så anmäl det till Stefan så får han avgöra om jag har gått för långt. Kan inte moderera mig själv.

Den faktan är hämtad på samma bibliotek som DD hämtar sin fakta det kan du vara helt säker på!

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 17:05 som svar på: DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!

Har inte alla gjort det? wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 17:04 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Gött! Nej skit i den här tråden har tyvärr spårat ur för länge sedan.

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 16:34 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Inte mer snack om Naish än EH eller Wipika eller Slingshot.
    Jag svara bara på direkta felaktigheter och det är DD expert på. Nej än så länge är det bara ni två som klagat.
    Jag lägger in nyheter om alla märken så det stämmer inte i heller.

Jag tror personligen att allt skitsnacket om Naish just nu är gansak lätt genomskådat eftersom det är två tre personer som kommer med all negativ kritik hela tiden, oftast helt ogrundad eller direkt felaktig.

Lovar att dra ner på snacket om Naish men kan inte låta bli att svara på felaktigheter vilket DD har tagit patent på verkar det som.

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 16:26 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Tja vad skall man säga du säger det mesta själv och dom flesta har genomskådat dig för längesedan En massa skitsnack bara skitsnack.

Depowerstrappen slits lite fortare än andra kanske har själv aldrig behövt byta någon men har kompisar som fått göra det kostar någon hundralapp och bytas på 5 min inget stort problem.

Jag är ganska säker på att du är en av dom få som inte tycker att Naish bommen är bra det vet dom flesta så därför verkar du bara löjlig.

Sladdriga nej inte det minsta.

Ibland dom tio bästa åkarna i Sverige är jag ganska säker på att det inte finns någon som inte tycker att Naish bommen är ibland dom skönaste.

Till skillnad från dig så snackar jag inte skit om andra märken.

Bojkotar Naish! Var får du allt ifrån sagornas värld eller?

Det värsta är ju att det kan finnas en och annan som tror på ditt skit snack även om dom flesta genomskådat dig vid det här laget.

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 14:27 som svar på: Bra i Egypt?
  • patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 13:58 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Du har tydligen aldrig varit i kontakt med en Naish bomm det är ganska uppenbart.

Måste undra en sak vad har Naish gjort emot dig eftersom du är en av dom få som envisas med att snacka skit om allt ifrån Naish och dessutom komma med helt uppenbart felaktiga uppgifter som helt enkelt är helt felaktiga.

Ta reda på fakta innan du slänger ur dig något.

Känner dom flesta av dom bästa kitearna i Sverige och har aldrig hört någon av dom säga något negativt om Naish bommar tvärt om är det många som tyckt att det är en av dom absolut bästa. Däremot är det svårt att göra bra bommar för många andra märkens kiteare kör med antingen Naish eller Cabrinhas bommar för att dom är bäst.

• patrikol

Medlem
    11 december, 2004 vid 13:52 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Nu snackar du i nattmössan det är en av dom mest populära bommarna har hitentills inte träffat någon som provat den som inte gillat den skarpt.

Det är ju bara att lägga den sidan om vilken bomm som helst ifrån vilken tillverkare som helst den är helt klart den bästa och har fått lite oval form 05 vilket gör den ännu skönare så att du inte gillar den det är en sak men 95 % av kitevärlden tycker att den är ibland det bästa som finns.

Nej nu är du ute och cyklar på riktigt.

Ta reda på lite fakta innan du slänger ut åsikter om vad alla här på Steffo tycker alla tycker inte som du i allt tro mig.

• patrikol

Medlem
    10 december, 2004 vid 23:48 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Klart du skall ha tårta på din födelsedag! smile.gif

• patrikol

Medlem
    10 december, 2004 vid 23:40 som svar på: Hälsning från Kite Club Cabarete

Du vet hur man vidarebefodrar mail va! wink.gif

• patrikol

Medlem
    10 december, 2004 vid 23:12 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Lägg ut länken till han då din Tomte! grin.gif

• patrikol

Medlem
    10 december, 2004 vid 23:10 som svar på: Offtopic

He He jag vill hellre kitea på vattnet ju! Var är vinden? tongue.gif

• patrikol

Medlem
    10 december, 2004 vid 23:08 som svar på: Ny vågbräda ifrån Naish!

Bär lite emot men okej då! Grattis på födelsedagen! wink.gif

Sida 258 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA