patrikol
Forumsvar skapade
-
Kan säga så här att Naish, Cabrinha, Slingshot, Globerider, Wipika, EH, North, OR Osv
Säkert någon jag missat skäll på mig i så fall.
Så rättar jag till det direkt samt några av dom stora Foils tillverkarna kan inte dom namnen så bra.Håller väldigt hög kvalité är mer en fråga om tycke och smak så den som säger att någon av dessa tillverkare har skit grejor avslöjar egentligen bara hur lite man kan om saken inget annat.
Vet att det fanns vissa som inte fick den service som dom förtjänade av Megascene. Men nu är det Falle och Michell som tagit över och dom har alltid haft bra service till sina kunder så det är inte längre något som helst problem.
-
Gör dom? Var har du fått det ifrån?
Nu har du nog fått i dig för mycket Curry igen starka saker det där! -
Eller inte! JL = Johnny Logan?

-
Äntligen någon som har lite koll!

-
Naish är stora kända alltid kul att hacka på storebror! Men dålig stämning tycker jag inte.
Har ju i princip bara haft bra grejor dom senaste åren för utom brädorna då men dom har ju blivit riktigt bra nu.
-
Först med vad?
Naish = Kvalité rakt igenom. -
patrikol
Medlem10 december, 2004 vid 20:58 som svar på: Hur mycket ska 5 linan kunna flexa? 40 cm bra?Tyvärr fattig men klart coolt!

-
patrikol
Medlem10 december, 2004 vid 19:49 som svar på: Hur mycket ska 5 linan kunna flexa? 40 cm bra?Gå in på http://www.naishkites.com
kolla på shiftsystemet ladda ner pdf filen shiftmanual där står allt om hur du skall göra. -
Sjukskrivning vad skall dom göra?
-
Hallå! Bic brädorna! Dom såg ju ut som förkrympta vindsurfing pråmar! Plastiga och ja inte bra i allafall. Dessa är ju vågsurfingbrädor lite mindre men ändå samma koncept har ni inte sett vad proffsen använde på Vågtävlingarna! Även kitetidningarna har tagit upp dessa coola brädor det senaste på vågsurfingbrädfronten häng med eller häng efter!

-
Ja den var också läcker tror att man kan ha otroligt kul med en sådan vid lite vind eller stora vågor!

-
patrikol
Medlem10 december, 2004 vid 17:24 som svar på: Hur mycket ska 5 linan kunna flexa? 40 cm bra?He He Ibland slinter man på knapparna men där går jag annars bet det har jag aldrig hört talas op!

-
Skojar bara vet att ni är duktiga men att ni lyckas hålla kiten torr är ett under tror ingen jag sett droppar kiten i vattnet så mycket som Chrille men han är ju rätt vass han med. Ps Fegkörning vet jag alldeles för väl hur det går till!