patrikol
Forumsvar skapade
-
Ah fan jag tror mer på att det var linornas fel. Ölen är väl alltid bra eller?

-
Nej det är inte samma utan ytterligare en bra trailer.
Den andra har jag haft länge. -
Ja han är så jävla grymm har sett hela filmen med alla utmaningarna helt sjuka grejor!

-
Fan va grym kamera! Vill ha en bak på brädan och två uppe i kiten snacka om cool film!

-
Amager Strand! Kanske något för sommaren?

-
Vi är många som doppar kiten lite i vattnet när det går för fort och jag har aldrig haft några problem.
Alternativet är ju att det går för fort och du tappar kontrollen, att skicka kiten upp klockan 12 är ju ockå en variant.
Du har fått många tips här nu så prova själv när du har kontroll över grejorna känns det bra så använd metoden om inte så låt bli.
Det är bara att prova.
-
Vi har haft en massa trådar tidigare blev väldigt rörigt men det utesluter ju inte att vi kan lägga upp en brädbyggartråd är det tillräckligt intresse för det så¨fixar vi det.
-
Och vad har du för ursäkt att inte lägga upp den så att vi andra kan ta del av den?
Tre månader sedan! Du har alltså haft tre månader på dig! 
-
Ja va faen du kan få halva konkav och andra halvan konvex det är ju custom! Fast Chrille vill nog att brädorna han gör skall funka!

-
Tycker att det finns väldigt många pärlor som inte blir omgjorda så om dom bara blir proffsigt omgjorda så är det ok men haffs jobb är ju alltid synd och skam.
-
Tyvärr så har wipika fått ett dåligt ryckte i Sverige eftersom vissa äldre modeller var det en hel del fel på samt att den dåvarande importören inte var rädd om sina kunder om jag fattat saken rätt.
-
Nej då funkar hur bra som helst, du liksom bara doppar tippen av kiten. Farten minskar med omedelbar verkan.
Nej ingen ordentlig sjuss utan kiten klättrar ut i fönstret lugnt och säkert om du tar tag i det blå handtaget på Shift systemet. Annars är det bara kanta kanta kanta!
Att få ut kiten i fönstret så att det inte blir något drag fungerar ju lika bra nere vid vatten ytan som kl 12 allt draget försvinner ju så fort kiten är ut i fönstret.
Ps skulle aldrig rekomendera något som är helt galet! Ser inte någon mening med det!