patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem2 december, 2004 vid 21:00 som svar på: BEWARE OF THE ”BIG OL’MIGHTY ” PÅ 3an 22.00 IDAG!Japp där kan vi ju känna igen oss!

-
Gött! Har hört talas om det med. Tiden får utvisa hur vanligt det är men att skiten snurrar sig när folk övar på lite mer avancerade trick är ju inte helt ovanligt.
-
Gött då får du lära mig sen Johan jag har ju redan färgade linor borde vara busenkelt då!

-
Gött vi håller ögonen öppna! Har du själv provat med en 5e lina och är det ”Bra eller Anus”?

-
Härligt att höra ifrån dig igen! Hur är det med den gamla kroppen bättre i foten nu eller?
-
Då är det nog för tekniskt avancerat för mig!
-
Finns det inte 6.1 t.o.m.

-
Förmodar att du menar Shift och en av finneserna är att det inte är något mecket med det utan väldigt basic och enkelt.
Det enda som är lite lurigt i början är att få rätt längd på den 5 linan och Visst har Naish gjort LE mindre än tidigare. Redan X4an hade betydligt smalare LE än tidigare kites. Jellyfishandet är borta både ifrån V4an och X4an.
Det lilla som var kvar på den i och med den 5 linan.
Verkar som att resten av kitevärlden redan upptäckt att den 5 linan är ett lika stort steg för kitevärlden som när man började med fyra linor. Frågan är väl när EH skall upptäcka det?
-
Förlåt Rambo tänkt inte på att linan var uppfunnen innan! Trodde att North hade uppfunnit den!
Det har alltdsåledes funnits linor innan den 5 upptäcktes bara så att jag inte förvillat någon. -
Nu är det snart dags för ett möte så kom igen med dom sista tankarna angående problemet nu!