patrikol
Forumsvar skapade
-
Jo då det finns inga tävlingar i Sverige. MegMax hade en tävling varje år tidigare men har nu gått i konkurs.
Hang Loose best hangtime var en tävling i år som hölls för första gången Kanon tävling träff som vi hoppas skall återkomma nästa år.
Det är bäst att satsa på Danmark om du vill tävla har ganska många olika tävlingar året runt.
Jesper blev ju dansk mästare i år så det är ju lite kul att vi kan tvåla till danskarna ibland eftersom dom har hållit på flera år längre än vi svenskar.
-
Ja mycket bra och så får du ju den precis som du vill ha den.
Dyra men vill man hja det bästa så kostar det ju. Christian kör ju själv med olika protoyper och provar sig fram och med tanke på hur bra han är så kan det knappast bli bättre.
om vi nu snackar Custom det är ju inte riktigt rättvist att jämföra dom med produktionsbrädorna som skall passa till många fler typer av åkare Tablas kan ju ge dig en precis så som du vill ha den.
Har åkt mycket tillsammans med både Chrille och Anna och sett dom flesta brädorna, verkar vara grymt bra och alla som kör med dom verkar nöjda!
Har stått överst på min önskelista tidigare men min plånbok är alldeles för tunn. Tyvärr
-
Snöret var släppt men ja stålfenorna fanns men vi upptäckte att dom var mer ivägen än till hjälp så man tog av dom direkt när man fick brädan. Burton var märket och det finns visst kvar ännu om jag inte minns fel!
Man fick beställa direkt av Jack. När väl brädan kom så var det lagt på tull moms och frakt så den kostade dubbelt mot vad jag hade tänkt mig! Tjejen höllt på att döda mig!Första tävlingen i Sverige var i Husqvarna/Jönköping jag var där och åkte men inte tillräckligt bra för att tävla det var dagen efter att Palme blev mördad så det glömmer man inte i första taget men kul att ha varit med ifrån början! Den första brädan jag såg var winterstick som visades i första nummret av åkaskidor om jag inte minns fel.
-
Kan inte låta bli själv när det blir läge så måste man bara!

-
Dom flesta något så när, den sista där dom hoppar kan ju vara just ett sådant exempel där linjerna faller in på ett acceptabelt sätt. Man behöver ju inte vara så petig som jag.
Men för jävelen släpp nu horisonterna annars blir vi snart bannade båda två här ifrån!
Tänk en lite rad i en liten tråd kan bli en följetång i dagar! 
-
Då är du ingen riktig bräd freak jag har kört Snowboard sedan 85 och skateboard sedan 1971 och inte tröttnat på brädorna ännu!

-
Nej absolut inte är en brädåkare sedan urminnestider! Enda som lockat lite är faktiskt Telemarkare ser ganska härligt ut.
-
Just kidding nice bilder Steffo behövs verkligen livas upp just nu! Alla kan ju inte vara brädfrälsta bara för att jag är det!

-
Ärligt så funkar det numera alltså? Funderar på att klämma en sådan nästa gång.

-
Bara att instämma med alla andra! Fan vi saknar er i Habo fortfarande 5 grader i vattnet riktigt hyffsat faktiskt!

-
Men så flyger han högst också har lite pizza muskler att trycka emot med.

-
Boardtalk där platsar väl inte riktigt gubblagg eller?

-
Beror lite på´vad du väger och om du tänker köra Vår/sommar eller Höst/vinter.
Blåser lite på sommaren och mer på höst vinter.
Dom flesta börjag nog med 12 eller 14 som minsta kite eller 16-17 som största.Tänk sen på att inte börja med för liten bräda helst minst 38 bred minst 130 lång gärna 140 lättare att börja med.
Här finns massor av kunskap på olika nivåer så det är bara att fråga så får du svar.
Dessutom så är begnat priserna helt sjukt låga så det gynnar ju dig som vill ha beg. och som alla andra så har jag med precis det du behöver till försäljning beg.
Vill du ha nytt så kan jag fixa en bra deal på Naish grejor om det faller dig i smaken. Vill du veta vad jag har för grejor och till vilka priser så kan du bara skicka din mail adress till mig så kan du få bilder eller mer info.
-
Bilder på skidåkare! På ett brädforum! Är det inte lite offtopic?