patrikol
Forumsvar skapade
-
Nej det är som tidigare så länge det inte är uppenbara bilder på produkter utan kitebilder i allmänhet inte produktbilder och prislistor utan länkar till andra sidor på nätet så är det ok att berätta lite om sina nya prylar.
Dom få leverantörer som fortfarande finns kvar får vi vara rädda om annars finns det snart inga kite företag kvar.
Steffo är ju ett utmärkt forum för att visa sina produkter på.
Lite så kallad ”Smygreklam” får vi ha, allt enligt Stefans direktiv. Får inte vara alldeles för uppenbart bara b.l.a
Naish hade bilder med en hel produktion av väskor och alla grejor på en tråd här på Steffo det är lite väl går ju lika bra att länka till en egen sida.
Men tar emot feedbacken och är det tillräckligt många som klagar så får vi strama åt tyglarna ännu mera.
Det är vi användare själva som sätter normerna.
Vidare så dom som har reklam plats här på Steffo får ha mera tydlig reklam även i trådarna.
-
Har sett många kites med revor i!

-
Jo det hade ju varit perfekt men nu gäller det tyvärr en annan kommun nämligen Vellinge och då är dom inte lika villiga att skicka någon på arbetstid!

Ps Skickar lite vad jag tycker är viktigt att ta upp. -
Va faen har du börjat trycka T-Shirts nu med Petter!
Coola! 
-
Har tyvärr ingen möjlighet själv den 4 Dec jobbar dygnet den dagen. Men kommer att skriva ihop lite hur jag ser på det hela och skicka med någon av er som kommer att vara där.
-
Nope inte hos mig i heller.
-
Tack vi siktar på andra veckan i Mars!

-
Ta det väldigt försiktigt bara! Kan vara ett mycket farligt land om ni hamnar på fel ställe. Speciellt om ni skall åka omkring med egen bil.
-
patrikol
Medlem24 november, 2004 vid 11:52 som svar på: Nån mer än jag som undrar hur moddar kungen ser utHar hört att han har en extra stor bräda bara för att hålla uppe alla prylarna!

-
Får mitt Shift system i morgon!

-
Helt korrekt diagonal positon eller vilka linjer du väljer är mycket varierande inom fotograferingen men följer trots allt vissa regler och en lutande horizont är oftast fel men inte alltid vilket jag också förtydligade i ett tidigare inlägg, men det är bättre att dryfta på fotosidan.se inte här.
-
Mr positiv ännu en gång! Måste vara skönt att vara så perfekt!
”sen kommer du indirekt och säger att han e amatörmässig”
Nej jag säger ”Nice med bilder verkar som att du glömt korrigera horisonten bara.” Det du syftar på är svar på någon annans påstående!Kaiser sa i ett tidigare inlägg att mina bilder var skit kassa. Vilket han har full rätt i att tycka och jag tar det som kreativ kritik och kollar vad som jag kan göra bättre till en annan gång så att bilderna kan bli bättre!
Detta har du inget att säga om! Men när jag i all väl mening vill tipsa om hur tokigt det ser ut när man inte korrigerar horisonten så hoppar du på mig direkt! Det tycker jag är ganska märkligt.”Mat’s bilder tex, inte e väl dom amatörmässiga bara för att horrisonten e 2 grader fel.”
Mats bilder har aldrig horizonten fel! Han har full koll på vad som är korrekt inom fotografering. Vilket syns väldigt tydligt på hans bilder.
”Du tjatar om horisonter och du tjatar om dina minst 8m/s. no offence, men vi vet det nu”
No offence men det kommer faktiskt nya användare hela tiden.
Kan det vara så att alla andra inte har fel alltid?