patrikol
Forumsvar skapade
-
Fan kan inte grymt sugen! Hoppas ni får gött med vind! Glöm inte kameran skulle vara kul att se några av Mickes fantastiska bilder

-
Så du menar på fullt allvar att norrland inte börjar strax norr om Lund?

-
Härligt att se lite riktioga vikingar!
Inga Pyrokondomfegisar här inte nice! 
-
Nej fy fan var i Corwall / Newquay för många år sedan var helt otroligt surfaffärer i varje hörn. 4 eller fem surfstränder var av b.l.a. Fistralbeach som håller världsklass på vågorna. väldigt kul att se Engelsmännen med kostym och slips likbleka, sitta under parasoller på stranden. Tidvattnet var helt sanslöst också kunde skillja flera meter på bar några minuter.
-
Tja smaken är som baken! Att stå på stranden och ta bilder på kiteare utan 80000:- optik i mörka moln funkar inte å bra måste förstora upp bilderna som är tagna lite på håll och då blir det gärna lite suddigt tyvärr. Normalt brukar jag gå ut i vattnet och ta bilder på mycket nära håll vilket inte var möjligt igår eftersom att jag valde att inte byta om till våtdräkt eftersom det blåste för lite.
Sen så kan du ju inte riktigt jämföra mina bilder med t.e.x. Mat vi är lite bortskämda med många duktiga fotografer så nivån blir snabbt hög.
-
He He Hej Simon!
Varför loggar du inte in?