Forumsvar skapade

Sida 283 av 552
  • patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:37 som svar på: Sharmigt?

Ja fast hur kul är kites över 14 kvm! crazy.gif

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:29 som svar på: Sharmigt?

Inte så bra skall själv försöka sticka i feb- mars men det är inte dom bästa vind månaderna men någon dag med vind kan man ju få är ju lite familjesemester också.

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:20 som svar på: Sharmigt?

Ja det är väl så. Tänkte mer på att det är väldigt Billigt i Egypten. Kan man väl käka för några tior bara.

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 17:18 som svar på: Pyro igen?

Du skojar!
    Danskar som tar något på djupt allvar var finns dom?
    Dom jag har träffat tar en bajer eller två istället!

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:51 som svar på: Någon som ska till SA här e lite info

Gäller att kunna hoppa bara för det kan dom! wink.gif

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:50 som svar på: rök n röl imorrn

Ja den flyger all världens väg!

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:43 som svar på: Hand shaped Mini Malibo 7.3a saljes..

Släng in en bild så får du lättare sålt den. Glöm inte att logga in bara annars går det inta att lägga in bilder. smile.gif

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:41 som svar på: gissa vem som..

Heja Sverige! Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige!Heja Sverige! smile.gif

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:38 som svar på: Habo ons eller tors?

Kolla in den här!
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=1004

7 an har jag ingen annons på men 3000:- för den annars behåller jag den. Den är ju knappt använd.

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:36 som svar på: Sharmigt?

aj ja det är ju lite lång tid tyvärr. Fuerte är väl ganska dyrt att vara på eller?

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:14 som svar på: rök n röl imorrn

Helvete! Jag jobbar vi får väl åka på stormskador hela dagen! frown.gif

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:13 som svar på: Pyro igen?

JA visst ja pissa inte i torrdräkten som brukligt i våtdräkter det blir liksom lite innestängt då. wink.gif

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:11 som svar på: Sharmigt?

Ja Kastrup förmodar jag att du menar. Tycker att mycket mer än 2 -3 timmar är nog vad en 2 åring pallar med. Lill knallen 6 mån. sover ju ändå så han klarar sig nog bra.

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 16:08 som svar på: Pyro igen?

Nej ingen våtdräkt under torrdräkter det finns underställ till det. Fördelen med torrdräkten är att du kan vara ute typ 4-5 timmar på vintern, med våtdräkt så brukar det bli för kallt efter någon timme bara. Har du råd till en torrdräkt så köp, själv har jag alltid velat köpa en kite till istället för torrdräkten. Funkar bra med våtdräkten trots att jag kör året om även när det är lite is vid strandkanten.

• patrikol

Medlem
    17 november, 2004 vid 14:41 som svar på: Sharmigt?

Med små kottar är det svårt att motivera att ta med på en 5 timmars flygtur tyvärr, det tar väl inte så lång tid att flyga till Egypten eller?

Sida 283 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA