patrikol
Forumsvar skapade
-
Bullshit!
Naish rocks Custom rocks!
Hur går det med kiteandet? 
-
Säkert inga diabilder
Dom flesta kör digitalt numera sen är väl bilder bilder oavsätt eller? 
-
Måste ju se till att få rätt grejor eller?
Skämt åsido smaken är som baken delad. -
inte mycket till vind väl?
-
Ser härligt ut! Horisonten lutar dock en aning lite photoshop så kommer den på plats!

-
Börjar levereras så smått nu efterhand så det är bara att kolla in olika tester som kommer att dyka upp.
Sen blir det känna och klämma på grejor till våren men hur det blir i Edingburgh vet jag ju inte riktigt är själv väldigt nyfiken på Shiftsystemet får mitt vilken dag som helst.
Sen vet jag inte riktigt om det blir Torch, Raven eller X4an det är så många bra kites så det blir svårt att välja Torchen har ju fått väldigt bra kritik av dom som provat den, Raven verkar inte så många ha provat ännu den är väl knappt släppt.
X4 an är ju redan en väldigt populär hopp maskin grymt snygg dessutom.
Så vi får se vad som blir kanon eller kalkon under 05! -
Ja fy fan grymt bra.
http://www.Kiteforum.com ett internationellt med många kända kiteprofiler som är där ibland mycket erfarenhet ifrån hela världen. -
Två stycken fall just nu vara den ena riggade kamera i hemlighet i hennes badrum! Straff inget! Så jag tror att den goa filmsekvensen klarar sig rätt bra.
-
Tack Rambo helt korrekt!

-
Ingen fara gjorde en igår i Habo ont i axeln och nacken som in i hel….

-
Nu fick jag se hela! Läckert filmat! Mackan Palle vilka som nu varit med och hjälpt till.
Ser riktigt gött ut på bryggan. Ladda lite innan kiteandet, blir ju sugen på att hälsa på er och upplevaa detta live!
Snygga badgäster förresten!

Varför har vi aldrig några sådana i Habo?
Får väl ställa till med ett sommar kite, Party, läger!