patrikol
Forumsvar skapade
-
Här är en del med
http://www.kitemovies.tk/ -
Såg det med var nog tur att han inte fick tag i något. Men det såg ju lite behagligare ut där än här just nu.
-
Problemet är bara att regeringen har lyckats göra av med dom pengarna som skulle användas till just detta! Mycket märkligt!
Som det kan gå! -
Ingen som vill jobba som brandman i ett år tänkte sticka till Maui och förkovra mig inom surfing!

-
Stor skateboard liknar mer en snowboard med kraftiga pumpade hjul att köra på gräs med.
-
Sant ingen ”segelbåt” Mast eller rigg bara lite kiteprylar och en surfbräda! 130 X 35 2 kg när dom första vindsurfingbrädorna kom var väl dom 2,5 meter?
Utvecklingen går framåt! Kämpa inte emot den följ med den! 
-
Nice har du handlat kamera ännu?
-
Nja finns det små sådana? Tja allting är ju relativt jämfört med en turistbuss så. För det första så har jag kiteprylar tar betydligt mindre plats och sedan är det ju en Multivan!

-
Glöm inte kameran grabbar! Alldeles för lite bilder på Steffo numera! Filmer är det väl ingen som vågar lägga upp längre!

-
Akta dig för bussen du kommer aldrig att kunna byta ner dig till personbil igen livsfarligt! Absolut beroendeframkallande! Sitta i värmen och byta om medans alla andra är tillsammans ute i kylan!

-
Har precis tittat på en film om Actionscript och load movie! Så jävla bra enkel och tydlig Tusen tack precis något sådant jag letat efter!

-
Inget bestämt ännu först skall vi se om någon är intresserad!
Lätt lurad!