patrikol
Forumsvar skapade
-
Allt för mjuka hjul gör att du visserligen får väldigt bra grepp men du förlorar alldeles för mycket i fart dom gamla röda kryptonics hjulen var väl på gränsen till hur mjuka det är praktiskt att köra med. Skulle vara intressant att se vad det är för hjul du pratar om. Har du ingen bild på dom?
-
Ja brukar vara rätt lagom på parkvägen med vågor tyvärr dom senaste gångerna med allt för lite tryck i kiten, men med bra vind så funkar det bättre och roligt är det med. Nu börjar det bli mindre roligt att bodydragga efter brädan i våtdräkt bara.

-
Bra instruktioner nu skall man bara hitta mycket vind och lite vågor!

-
Nej kom igen nu gubbar och gummor detta är faktiskt en väldigt bra lösning. Stellan, Henke, Anna chrille och alla ni andra! Ni som är ute mycket det är en väldigt enkel sak att slänga i väg ett sms innan man sticker ut. Man kan ju ha färdigskrivna SMS så går det ännu fortare.
-
Om man håller till 400 meter bort och inte är ivägen för någon så ser jag inte vad det skulle ha för betydelse. Det var ju dessutom ingen nybörjare utan en kille eller tjej som kört tidigare och bara behövde ett cert.

-
Intressant info! Tack för att du framförde den till oss!

-
Nej missförtånd av mig sorry bussen väger dubbelt så mycket minst och luftkudden den skall trycka undan är förmodligen tre gånger så stor och dessa faktorer inverka enormt mycket på bensinförbrukningen. tycker själv att min drar mycket men det tycker inte mekanikerna på VW så vad skall man göra?
-
Gött då ses vi då!
-
Det gör du alldeles rät i.

-
Shift kommer i tre längder kortaste 20 m 24 m och 27 m

Ok skall försöka!