patrikol
Forumsvar skapade
-
Mycket snack om surfing nu!
När får vi se någon av dina fantastiska bilder? 
-
Jag vill gärna vara i Australien!

-
Ja det gör nog min med kanske 600! Får väl hoppas att det rycktet jag hört inte stämmer

-
Det stämmer ju ganska bra i 90 km det kör jag aldrig till någon spot har mest motor väg så det blir 120 km timmen /Automatare drog 1,4 sist jag kollade. Frågade VAG och det är normalt tyvärr. Då den drog 1,4 körde jag väldigt ekonomiskt med gasen. Kör aldrig bara i stadstrafik så det är mer än ungefärlig uppskattning vad den bör dra men det stämmer ju tyvärr hade hoppats på att någon hade en buss som drog mindre.
-
Jämför du en golfs bensinförbrukning med en buss!!!

-
Vem vill inte det! Men rycktet säger 1700-1800 kronor vilket inte passar min plånbok så bra! Men jag lånar gärna din!

-
Generellt när det gäller VW busarna så diselarna drar lite och bensinarna drar massor tyvärr, Skulle kunna tänka mig att den om det är den starkaste motorn cirka 1,6 lite på landsväg drygt 2 i stan. Min multivan med något svagare motor drar 1,4 lite på landsvägen och cirka 1,8 i stan den bistra sanningen men också den enda nackdelen med Bussarna på alla andra punkter är dom suveräna.
-
Tacka som bugar! Får höra med kärleken då hon kanske vill ha en extra surfmobil i familjen!
-
Han studerar Zoois skall bli ännu klokare!

-
Ja hört ryckten om det inget allvarligt får vi hoppas krya på dig.

-
Kart att vi är intresserade Torch, Raven, Shift, Elpump, Fräck design

-
Inte så farligt kanske men ni balanserar på en fin lina ”Förstört hela sporten och på hopp på Skottar” sen är det ju såklart mer upp till den tilltalade att avgöra hur påhoppad han känner sig men vill bara strama upp det lite innan det går förlångt istället för att det skall gå förlångt. Alltid svårt det här.
Ni är ju goa snubbar båda två!
-
Säg till när du skall prova så filmar jag Luuddee!

-
Inga person angrepp Zoois! Aja Baja!