Forumsvar skapade

Sida 303 av 552
  • patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 17:07 som svar på: top secret spot

Lite långt kanske! Men om tillfälle skulle ges så Sure! wink.gif
    Har faktiskt varit i England visserligen inte Skottland men det är ju närmare än här ifrån. Var i Newquay helt sanslös lite Surfstad med massor av surfshoppar stränder och Shapers samt inte att förglömma Fistral Beach där världsstjärnorna brukar tävla!

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 17:04 som svar på: Kite-loopar

Grymt bra instruktioner Av Mark Shinn i Naish Teamet! wink.gif

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 16:44 som svar på: fusk med IKO-certifikat i Sverige

Rät kul det där med hur saker och ting uppfattas. Jag har fått uppfattningen här att många tycker att IKO cert är något dåligt och i princip att dom som inte har IKO cert är mycket bättre vilket jag själv har svårt att se. Har själv inte något cert och gick kursen hos Anders som inte heller har något cert men som är en fantastisk lärare! Dom flesta kiteinstruktörer här i skåne har inte något cert men är väldigt duktiga ändå. Men att det skulle vara bättre eller sämmre p.g.a. ett cert har jag svårt att se. Däremot tycker jag själv att kursupplägget på IKO cert verkar vara mycket bra.

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 15:07 som svar på: top secret spot

Snackade med Mat om att hänga på någon gång är ju liksom drömsporten men Ribban har ju inte så himmla höga vågor direkt! smile.gif

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 15:05 som svar på: top secret spot

Jasså det var där du var din filur! smile.gif Ser ju helt ok ut med vågor ju!

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 15:01 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Ja du har det bra du Zoois!

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 13:22 som svar på: snurrande krok

Jag gillar denna med ”Hjulet snurrar men Hamstern är död!” smile.gif

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 13:07 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Fan Zoois nu blev man ju riktigt avis! tongue.gif Har du en sån planka?

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 13:05 som svar på: Hangtime! Olycka lita aldrig på vinden! Film.

Tack den länken var riktigt enkel! smile.gif

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 11:15 som svar på: Hangtime! Olycka lita aldrig på vinden! Film.

I vilket ftp program som helst Jag använder själv Flash FXP men det går med vilket som helst.

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 09:08 som svar på: Använder skånes kitare grupp-SMS?

Ja då är jag också med för att det skall funka så gäller det ju att så många så möjligt skriver in när det är bra med vind och absolut inte en massa skit typ idag är det ingen bra vind!

Då blir det ju bara irriterande! Eller vad säger ni?

Gör tråden fästande så att så många som möjligt får chansen att kolla upp vad det är. Det kan ju gynna oss alla.

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 08:53 som svar på: Snowkiting hur stor och vad för sort?

Ja men dom har ju alltid varit lite insnöade där uppe! wink.gif

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 07:12 som svar på: Lumpen

Fete offtopic menar du! Hårt men rättvist.

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 07:06 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Längesedan du kiteade med eller? wink.gif

• patrikol

Medlem
    17 oktober, 2004 vid 07:05 som svar på: Linköpingsfolket!

Va faen skall vi behöva vara avunsjuka på dig nu helt plötsligt! wink.gif

Sida 303 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA