Forumsvar skapade

Sida 305 av 552
  • patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:54 som svar på: Shift systemet!

Nej fan någon kite är det inga pengar över till! Det får bli dom gamla vanliga kitsen. Lite hemma meck med infästningen bara på icke Naish kitesen.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:52 som svar på: Snowkiting hur stor och vad för sort?

Fast en annan är ju rätt glad för snowboard.
    Så där har ni det ju betydligt bättre något närmare för er till lite backar och snö.

• patrikol

Medlem

Fel går ej att radera just nu!

• patrikol

Medlem

• patrikol

Medlem

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:22 som svar på: Välkommen till Malmö

Riktigt klassisk surfmobil ju! smile.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:21 som svar på: Snowkiting hur stor och vad för sort?

Har vi inte rätt hårt vatten i Skåne? wink.gif Det sa dom när jag köpte diskmaskin iallafall!

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:20 som svar på: Shift systemet!

Hade så mycket för mig att jag inte stod och tittade så mycket men när Fahlen visade så funkade det ju bra trots lite vind. Vi får se när det kommer helt enkelt jag är ju svag för Naish så jag har redan beställt ett ex.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:13 som svar på: Shift systemet!

Det var tydligen Michell!

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:11 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Ja det ser inte allt för lovande ut. Men vi få leva på hoppet så att säga.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 21:09 som svar på: Snowkiting hur stor och vad för sort?

Ja dom har det för jäkla bra där uppe! wink.gif

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 20:07 som svar på: fusk med IKO-certifikat i Sverige

Kom med något konkret vilka instruktörer skulle påstå att dom är IKO certifierade och sedan inte är det. Känner dom flesta instruktörer här nere i Skåne i allafall och det är inte så värst många som är IKO certifierade men dom som inte är det säger heller inte att dom är det. Vad jag vet i allafall du är den första som påstår något sådant.

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 18:52 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Blir det vind så kommer jag och Bandana ner till er på förmiddagen skall blåsas mest då ju!

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 18:51 som svar på: Shift systemet!

Jo du har nog fattat det rätt. Han som stog och ”meckade med möget!” Var Henrik Fahlén och inte ens den bäste kan göra så mycket när det är för lite vind det vet vi ju alla. Vi får se hur bra eller dåligt det är när det blir lite folk som provat det. Du kan få prova mitt när det kommit eller fråga Christian om hur det är med en 5 lina han kör med det numera! Han är ju som bekant ganska vass!

• patrikol

Medlem
    15 oktober, 2004 vid 18:22 som svar på: Shift systemet!

Ja det är verligen en svag punkt behövs bytas alldeles för ofta som tur är kostar dom inte så mycket.

Sida 305 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA