patrikol
Forumsvar skapade
-
Kunde inte sagt det bättre

(Skånska di som fatta de! Först kliaaar de och sen svidooor de)
-
Läckra bilder som vanligt!
-
Vad det gäller Cabrinha så har dom väldigt mycket detaljer på sina kites som verkar vara känsliga för både slitage och sand. Buntband var min ide och har funkat väldigt bra. Går sönder ibland men ersätts direkt för en väldigt låg kostnad.
-
Snarare dålig teknik och liten bräda.

-
Visst är det typiskt antingen så jobbar man eller som jag idag ledig kan kitea hela dagen men så är det ingen annan som skall ut får väl ta och sova en stund jobbat hela natten. Ha det bäst Mat.
-
Jag kan ju tyvärr bara se vad DMI visar och det stämmer ju inte alltid, Ligger på gränsen till för lite med min 14 men kan funka om det ökar och inte minskar.
-
Du skall inte ut och surfa idag Mat?
-
Ingen lite brat som vaknat till ifrån djupsömnen och skall ut på en kite tur idag?

-
Jävela helgsurfare! Ja Ja så var man glad en lite stund i allafall! Men denna tråden skrevs igår!
-
Härligt Stellan
Jag lämnar Sam på dagis kl 09:00 ringer dig när jag kommer hem. -
Ingen som skall ut på förmiddagen? typ (10-14) Tänkte ge mig ut om det blåser 8 eller mer.
-
Aloha Micke blev det någon vind i Lundåkra? Vi fick åka en liten stund på näset. Har ni invigt bastun ännu?
-
Vi var där från 11-14 ungefär börjar jobba 17:30 hade dåligt med tryck i 14 från början men det blev lite bättre precis innan vi stack.
-
Maste of Walk of Shame!

-
Det är dom experter på i HollyWood! Ser ganska verkligt ut faktiskt fast att det bara är på låtsas.