Forumsvar skapade

Sida 307 av 552
  • patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 20:04 som svar på: Suicide leash?

Min krok hakar ur sig ibland när jag klantar till det.

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 20:02 som svar på: Välkommen till Malmö

Ludde!

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 14:19 som svar på: Contra 16.5 eller 19.5

Ja det undrar jag med! Kanske att kite går fort som fan? wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 14:17 som svar på: offtopic-wrestling

grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 14:16 som svar på: Naish 2005. Patrik kolla!!!!!

Man skall väl inte kasta pil i gummibåt? wink.gif Eh och design inte riktigt deras grej va?

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 14:03 som svar på: Naish 2005. Patrik kolla!!!!!

Word!

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 14:01 som svar på: När kommer NAISH Raven?

Fråga Michell eller Henrik på Swell.se det är dom som plockar in grejorna till Sverige.

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 13:57 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Blev parkvägen lite lite vind men ok. Sol och hyffsat varmt blev 2 timmar. Snackade också med Anki verkade inget bra så vi vände och stack till Parkvägen.

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 07:52 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Tippen funkar bäst vid nord och nordost.

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 07:50 som svar på: Naish 2005. Patrik kolla!!!!!

smile.gifHelt klart attityd men snyggt inte i min värld. Är helt enkelt inte den porslins älskande typen men vi har ju alla våra olika intressen! Vill ha lite mer action än vad porslins världen ger wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 oktober, 2004 vid 07:30 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Ja Henke och jag vet inte om det blir Näset eller Lundåkra någon som vet hur mycket det blåser i Lundåkra? Näset ser ju lovande ut!

• patrikol

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 22:53 som svar på: Naish 2005. Patrik kolla!!!!!

Nej och årets Torch är inget vidare i heller däremot är X4 an och nu Raven jävligt snygga dom flesta andra har ju ingenting snyggt på design fronten speciellt om man räknar bort enfärgade kites för dom är ju inte fräcka för någon design direkt utam möjligtvis för att en viss färg är snygg.

• patrikol

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 22:47 som svar på: Suicide leash?

Svar till:

Nej inte riktigt än men det verkar vara en ganska bra lösning i allafall. Gött att ha en fallskärm när det skiter sig uppe i luften. Fritt fall från en tre fyra meter när det är 30 centimeter djupt är inget jag traktar efter. smile.gif

[/ QUOTE ]

• patrikol

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 22:44 som svar på: Naish 2005. Patrik kolla!!!!!

Nu har du nog intaget för mycket curry!!! Nej det menar jag definitivt inte det jag menar är att dom flesta kitemärken är extremt dåliga på design. Borde kunna titta på andra sporter och lära av dom.

• patrikol

Medlem
    13 oktober, 2004 vid 18:54 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? Lundåkra

Jo men jag måste ha minst 8 helst 9-10 men det beror nog mer på min dåliga teknik och liten brädsa.

Sida 307 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA