patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem12 oktober, 2004 vid 11:03 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? LundåkraDet behöver du inte misstänka det var det hon menade. Låter bra men tyvärr så har jag bara 9 eller 14 ingen 12a så det hjälper inte mig så mycket 9an kommer jag ingenstans med när det blåser 8 oavsätt kyla eller inte.
-
patrikol
Medlem12 oktober, 2004 vid 06:56 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? LundåkraGött med vind idag! Äntligen.
-
FAn va du är ärlig Johan! Tänk om alla andra hade varit lika ärliga.

-
Ingen dum ide! Frugan kanske vill ha en X4 a i julklapp! Att jag inte tänkt på det tidigare.

-
Har själv en 14 kvm som största kite (lånar en 17 kvm ibland) men med min vikt (90kg) så funkar 14 ifrån 8 m/s – 13 m/s sedan jag bytte till mindre bräda 130-35. Med min förra bräda 138/38 så funkade det redan vid 7 m/s.
Nu är det iofs. ganska mycket vind som kommer under hjösten och våren så en 10 kvm är inte fel men då måste du ju köpa en större kite till sommaren förstås. Lycka till med valet.
-
patrikol
Medlem11 oktober, 2004 vid 21:20 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? LundåkraJa det är kanske dax att lägga undan shortisen nu då?

-
patrikol
Medlem11 oktober, 2004 vid 21:02 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? LundåkraParkvägen blir väl bra. Blåser det 8 m/s eller mer så är jag på!
-
patrikol
Medlem11 oktober, 2004 vid 18:46 som svar på: Hangtime! Olycka lita aldrig på vinden! Film.ip adress: 213.88.201.28
username: kitenation
Password: dropzone
använd vilket ftp program som helst.
Filen heter Termiklyftolycka.avi
storlek: 78 Mb -
Låter betryggande julkplappen är kanske redan klar då.

-
Infästningen i själva baren! Har sätt en del sprederbars som vikt sig på mitteln knäckts helt enkelt har du tillräckligt med gods där så att det inte händer?
900:- låter väl rimligt under förutsättning att den funkar och inte knäcks. ser väldigt lovande ut.

Mvh Patrik -
Ja lyssna på det Rambo säger han har en väldig erfarenhet men släng nu för gudskull inte upp EH 19 i 12 m/s bara! Det är Rambo som klarar det inte vem som helst!

-
patrikol
Medlem11 oktober, 2004 vid 11:15 som svar på: Hangtime! Olycka lita aldrig på vinden! Film.Slänger in den på kitenations ftp filen heter:
Termiklyftolycka.avi verkar vara färdig om cirka 1 timme (14:00) -
patrikol
Medlem11 oktober, 2004 vid 11:08 som svar på: Hangtime! Olycka lita aldrig på vinden! Film.Verkar inte funka. Tyvärr provat två gånger!
”Sidan kan inte visas
Sidan du söker efter är inte tillgänglig för tillfället. Det kan bero på tekniska problem med webbsidan eller så behöver du justera inställningarna för webbläsaren.
”