Forumsvar skapade

Sida 309 av 552
  • patrikol

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 11:03 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? Lundåkra

Det behöver du inte misstänka det var det hon menade. Låter bra men tyvärr så har jag bara 9 eller 14 ingen 12a så det hjälper inte mig så mycket 9an kommer jag ingenstans med när det blåser 8 oavsätt kyla eller inte.

• patrikol

Medlem
    12 oktober, 2004 vid 06:56 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? Lundåkra

Gött med vind idag! Äntligen.

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 22:44 som svar på: Marknadsundersökning, kitefilm

FAn va du är ärlig Johan! Tänk om alla andra hade varit lika ärliga. wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 22:42 som svar på: Vad tror ni?

Ingen dum ide! Frugan kanske vill ha en X4 a i julklapp! Att jag inte tänkt på det tidigare. wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 22:27 som svar på: nybörjarhjälp

Har själv en 14 kvm som största kite (lånar en 17 kvm ibland) men med min vikt (90kg) så funkar 14 ifrån 8 m/s – 13 m/s sedan jag bytte till mindre bräda 130-35. Med min förra bräda 138/38 så funkade det redan vid 7 m/s.

Nu är det iofs. ganska mycket vind som kommer under hjösten och våren så en 10 kvm är inte fel men då måste du ju köpa en större kite till sommaren förstås. Lycka till med valet.

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 21:20 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? Lundåkra

Ja det är kanske dax att lägga undan shortisen nu då? wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 21:02 som svar på: Vind i morgon? 041012 Någon som skall ut? Lundåkra

Parkvägen blir väl bra. Blåser det 8 m/s eller mer så är jag på!

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 18:46 som svar på: Hangtime! Olycka lita aldrig på vinden! Film.

ip adress: 213.88.201.28
    username: kitenation
    Password: dropzone
    använd vilket ftp program som helst.
    Filen heter Termiklyftolycka.avi
    storlek: 78 Mb

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 18:42 som svar på: Vad tror ni?

Låter betryggande julkplappen är kanske redan klar då. wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 18:41 som svar på: Suicide leash?

Dig kan man lita på Petter! smile.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 18:01 som svar på: Vad tror ni?

Infästningen i själva baren! Har sätt en del sprederbars som vikt sig på mitteln knäckts helt enkelt har du tillräckligt med gods där så att det inte händer?

900:- låter väl rimligt under förutsättning att den funkar och inte knäcks. ser väldigt lovande ut. smile.gif
    Mvh Patrik

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 17:55 som svar på: lättvindskite

Ja lyssna på det Rambo säger han har en väldig erfarenhet men släng nu för gudskull inte upp EH 19 i 12 m/s bara! Det är Rambo som klarar det inte vem som helst! wink.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 17:40 som svar på: Hur gammal är du?

Din skojare där! smile.gif

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 11:15 som svar på: Hangtime! Olycka lita aldrig på vinden! Film.

Slänger in den på kitenations ftp filen heter:
    Termiklyftolycka.avi verkar vara färdig om cirka 1 timme (14:00)

• patrikol

Medlem
    11 oktober, 2004 vid 11:08 som svar på: Hangtime! Olycka lita aldrig på vinden! Film.

Verkar inte funka. Tyvärr provat två gånger!
    ”Sidan kan inte visas
    Sidan du söker efter är inte tillgänglig för tillfället. Det kan bero på tekniska problem med webbsidan eller så behöver du justera inställningarna för webbläsaren.

Sida 309 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA